Bikeridr wrote:
Nå er det vel en bitteliten stund siden jeg har oppdatert flikker'n min, men det blir kanskje å ta seg opp litt, sånn etterhvert. Uansett, her er lenken:
https://www.flickr.com/photos/70north
Dæven her var mye flotte bilder
Virkelig imponerende
RuneMC wrote:Jepp, det "Broen"-bildet til LordShaft er et virkelig blinkskudd
)
Takk for det, å når vi først er inne på blinkskudd... De kommer på rekke og rad. Jeg har en veldig god kompis som kan vel kanskje kalle seg proff fotograf. Han tjener nå penger på bildene sine. Å det er noe med at når du har tatt en del bilder, kjenner innstillingene på kamera og har et øye for å fange øyeblikkene. Ja så spiller det liten rolle hvilket kamera du har.
Dette beviser du gang på gang med din RX Rune! Strålende eksempel på at det er fotografen som gjør bildene.
Men det skal sies, at jeg har fått en langt større glede av å ta bilder, prøve meg på forskjellige modus å se litt "kunsten" i det. Det er noe gammeldags å lekent med det fujifilm kameraet mitt. Også at alt av innstillinger er tilgjengelig på hjul. For meg er det viktigere enn jeg skulle tro. Hvertfall i den fasen jeg er i nå.
En annen ting som er like utfordrende, det å redigere bilder. Det også er jo nesten et eget fag.
hakhap wrote:Må vel og legge meg til her da jeg er glad i fotografering,
Bruker fortsatt mitt gamle Canon 450D men oftest med 50mm 1.4f eller 70-200 IS 2.8f for mine bilder.
Har egentlig lenge ønsker å få handlet en MkIII men finner ikke helt budsjettet til det.
Prøver å utfordre meg selv innimellom med fotografering så er ikke så ofte jeg får anledning å "mestre" noen form av det men gøy når en får det til og andre og synes det er noe med bildene.
og mange mange flere finnes på
Flickr hvis noen gidder å se der.
Jeg er ofte inne å gløtter på bildene dine. Du har utrolig mye flotte bilder du også. Inspirerende å se andres bilder.
Du vurderer ikke speilløst med tid og stunder da? Det virker jo som Sony har brutt en barriere nå, som de fleste muligens blir å følge opp i framtiden

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app