lappen mc!
lappen mc!
lurte litt på korleis lappen var oppbygd, kass ting enn måtte ta og ting enn ikkje må ta, var innpå en trafikk skule for en stund siden, og eg meldte meg på trafikkalt grunnkurs som eg veit sikkert at eg må ha, men så snakka ho dama om ett mc-teori kurs eller etterlanna, men eg hadde aldri hørt om det før, det var på 12 timer og enn lærte litt om korleis det var å tryne trur eg, men så ringte eg dagen etterpå, fordi eg hadde meldt meg på, så sa ho dama om at eg ikkje måtte ta det, men var til god hjelp, så eg berre meldte meg av, fordi det kostet da en del peng, men no så starta en kompis på lappen, og han har tatt dette mc-teori kurs eller ka det heitte, og seier at vi må ta dette. så no har eg liksom gått glipp av dette, men kan nåken fortelle meg ka som er rett og ka som er gale, heller eg på å sei, og kan skrive korleis den er oppbygd på timer og det.. ka enn må ta og ka enn kan ta fleire timer i, det gjelder først og fremst lett-sykkel for meg da...
no: Honda cbr 600F 1998 mod
(x) 125ccm daelim daystar 01 mod
(x) 50 ccm yamaha salient 85 mod
eg kan ikkje finnne det kurse som er på 12 timer i klasse:S merkelige greier seier eg!brap Skrevet: Mandag 19 September 2005, 15:00 Tittel:
--------------------------------------------------------------------------------
https://svvgw.vegvesen.no/http://www.ve ... 46021.html
sattan for en mongo url..
no: Honda cbr 600F 1998 mod
Nei, dette gjelder for de som ikke har hatt kjøretimer før 01.01.2005.drunt wrote:"Trinn 1 Trafikalt grunnkurs: Trinnet utgjøres av et obligatorisk Trafikalt grunnkurs på 17 timer. OBS! Gjennomført Trafikalt grunnkurs er vilkår for å kunne starte øvingskjøring ved skole eller privat."
Hvordan er det hvis man allerede har bil-lappen? Trenger man denne delen da?
De som allerede har billappen trenger ikke dette. Kurset går på generell og grunnleggende forståelse av samspillet i trafikken.
A motorbike is an engine you can sit on
Ante meg. Takk skal du haWeezer wrote:Nei, dette gjelder for de som ikke har hatt kjøretimer før 01.01.2005.drunt wrote:"Trinn 1 Trafikalt grunnkurs: [...]"
Hvordan er det hvis man allerede har bil-lappen? Trenger man denne delen da?
De som allerede har billappen trenger ikke dette. Kurset går på generell og grunnleggende forståelse av samspillet i trafikken.