Er nok enten den eller Tinnsjåveien tror jeg, finfin mc vei begge togbruaset wrote:Jo, det kan være jeg har kjørt der også. Husker at når jeg kom til Kongsberg, kjørte jeg først mot Tuddal, tror jeg. kjørte langs et vann, og ca en 6 - 7 mil, før jeg kom til Rjukan. På vei tilbake, i retning Oslo, tok jeg av et stykke før Kongsberg, og kjørte mot Notodden. Fin tur, gode mc veier

Kjærringa passerte 50k for litt siden også. Så da var det på tide med en liten service

Tøffa opp til en kamerat, fordi Far har bygd depot til DansebandScooteren inne i garasjen deres. Så der surra vi rundt og drakk øl og gnukka sykkel på kvelden, før det var ut å tøffe på søndagen

Olja var overraskende svart og fæl etter bare 2300km, så den ble bytta. Bortsett fra det var det bare gnukking, smøring og etterstramming

Fant ut at jeg må handle inn effektannlegg, prøvde en liten tur uten potte inne i skogen der. Moro med litt ekstra lyd og flammer ut av mellomrøret gitt

Tenker litt på å bytte ut sykkelen nå. Har så sykt lyst på en Nuda, men vi får se om det blir i løpet av sesongen eller om jeg venter til i vinter. Kan ikke selge uten å ha ny en rett rundt hjørnet vaffal