Bremsevæske
Bremsevæske
Eg ser av service manualen og av folk på nett at det tilrår å gå til verkstad viss ein skal byte bremsevæske eller byte reservoaret. Er det nokon grunn til det? Kvifor kan eg ikkje berre skru opp og etterfylle med rett bremsevæske?
- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Re: Bremsevæske
Er nok så du slipper å få luft i systemet. Ser du bremsevesken og bare skal etterfylle litt så er det bare å fylle på (med riktig DOT), men hvis det ikke er noe i reservoaret så må du lufte. Er sikkert smart å bytte alt om det er lenge siden sist.
Takk for svar!
Då får eg vel eit problem om eg skal skifte reservoar - eg kan jo ikkje skifte det heime og køyre til verkstaden utan bremsar..
Då får eg vel eit problem om eg skal skifte reservoar - eg kan jo ikkje skifte det heime og køyre til verkstaden utan bremsar..

- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Men du kan skifte reservoar og deretter skifte olje på hele bremsesystemet selvhuffameg wrote:Takk for svar!

Seier du at det er lettare å ordne med skift av bremsevæske sjølv, og å få ut luft når ein tømmar heile systemet?supermons wrote:
Men du kan skifte reservoar og deretter skifte olje på hele bremsesystemet selvJeg tar hele den jobben på min 80-talls GSX i vinter sammen med overhaling av kalipere og skifte til ståromspunnede slanger
Eg har kjøpt eit nytt bremsehåndtak, og det følgjer med reservoar – korleis gjer eg det med bremsevæske då? Eg vil nødig gjere noko risky.