Nei, du kan nok ikke så mye om det. Opplæringssystemet var bra. Jeg hadde 36 timer med kjøring både teknikk og i trafikk, og 25 timer med teori. Måtte deretter ta en teorieksamen med 50% strykprosent der jeg måtte ha minst 70/74 poeng riktig for å stå, deretter oppkjøring.The Cowboy wrote:Uten at jeg kan noe om opplæringsystemet de har der, sett bort fra det vi hørte om fra lastebilskolen i fjor (kjør heller på bilen foran enn å kjør ut, lasten er viktigst..), Men føler du deg virkelig kapabel til å ferdes trygt nok på norske veier med ditt polske sertifikat?Bendikfa wrote:Jeg tok lappen i Polen. Det kostet meg 3400 kr, pluss administrasjonsgebyrer, oppkjøring og slikt, så alt i alt 4500,-Dette var i april i år
Eller på annen måte, føler vi oss trygge på deg, på samme vei som oss? hehe..
Polen følger europeiske regler, og det er et land med mange motorsyklister. Det har et godt etablert miljø og en lenger sesong enn i Norge. Flinke folk.
Og nei, jeg føler meg jo aldri helt trygg på en motorsykkel, men det tror jeg ikke er bra heller. Jeg har stor respekt for veien, og har enda tilgode å kjøre i Norge på grunn av polskregistrert motorsykkel.