Hvis du ønsker, kan jeg godt legge denne til blogg delen av forumet. Det er jo begynnelsen på noe veldig bra dette

Ja vi har bedre vær nå enn vi hadde hele juli sammenlagt

Ja, liker den jeg og.. Akkurat passe stor for meg (tenker her på fysisk størrelse.. hehe). Det store fremhjulet gjorde den litt små tung i svingene, men det var mest frem til jeg ble kjent med den.. Etter det ble den mer håndterlig..Tekumseh wrote:Vet de har en del sånne eksosanlegg som passende nok heter JekyllHyde
Kjempetøffe de nye sportsterne, spesielt FortyEight'en med det fete framhjulet.
Vel, bitt av den basillen har jeg vel egentlig alltid hvert.. Alle som liker mc har en skjult drøm om HD (gitt man ikke alt har en.. hehe)..LordShaft wrote:Oi oi oi... har du blitt bitt av av HD basillen altsåDet kan jo fort bli dyrt
![]()
Hvis du ønsker, kan jeg godt legge denne til blogg delen av forumet. Det er jo begynnelsen på noe veldig bra dette![]()
Ja vi har bedre vær nå enn vi hadde hele juli sammenlagt
The Cowboy wrote:Alle som liker mc har en skjult drøm om HD (gitt man ikke alt har en.. hehe)..
+1Trond_V wrote:Å nei duu...
Jeanette wrote:+1Trond_V wrote:Å nei duu...
Det har de fleste jeg har snakket med i det minste.. hehe! Nå snakket ikke jeg om å eie en heller da, men bare det å ha kjørt en en gang..Trond_V wrote:The Cowboy wrote:Alle som liker mc har en skjult drøm om HD (gitt man ikke alt har en.. hehe)..Å nei duu...
En ting har jeg lært som liten, aldri si aldri.. hehe! Tror nok ikke jeg heller blir noen eier med det første, men etter å ha prøvde en, vil jeg i det minste prøve flere, og muligens en dag man finner en man kan eie og ) hehe.. (gitt man har råd til det vel å merke)Jeanette wrote:Å prøve en HD kunne jeg gjort, men jeg blir nok ingen eier
The malboro man sin sykkel og Easy rider har vel satt sine spor for noen ja.. For å ikke snakke om den nyere SOA!LordShaft wrote:Jeg har enda tilgode å kjøre en HD... Dette er noe jeg har lyst til, men den type sykkel appelerer ikke til mitt bruk![]()
Men det er litt i det du sier. Bare det å ha kjørt en HD, det er noe vi alle burde gjøre. Hvertfall vi som har vokst om the malboro man
Du har muligens rett i det.. Dog har jeg troen på at HD hadde klart å karre seg igjennom 70 og 80 tallet for det.. Ikke minst pga HA og Bandidos.. hehe!ArcticTiger wrote:Uten "Easy Rider" først og fremst, og så "Marlboro Man" så hadde det ikke eksistert HaliDaivisen i dag. De filmene la grunnlaget for hypen som gjorde at de overlevde.
Jeg har prøvd en god del Harlier, og kommer aldri til å eie en. Du nevner fra din lille tur med en splitter ny en bla.: liten kontakt med sykkern, vinglete i 110-120, tungstyrt. Det sier vel det meste.
Men selvfølgelig: Smak og behag!
Nei, ikke med det første i det minste.. Og om jeg en gang skal ha en slik, så blir det nok nyere modell i det minste.. heheLordShaft wrote:Hehe Goldwing har jeg enda tilgode å prøveDet er ikke en sykkel du blir å kjøpe deg selv altså