supermons wrote:Jeg tippet at siden jeg følte jeg satt veldig godt på de nyere Monsterne så ville de bli litt små for de som er høyere enn meg, men greit å vite det passer for dere også

Jeg er 1,75 forresten.
Ingen tvil om at Street Triple R er en kjemperå sykkel
Vet ikke helt budsjett og årsmodell trådstarter ser for seg, men en sykkel som har blitt tatt godt vare på og som du liker blir nok ikke feil uansett. Jeg har iallefall ikke hatt noen problemer med noen av mine "nyere" Suzukier.
Jeg synes uansett det finnes langt mer spennende sykler enn de japanske budsjettsyklene. Sier ikke at dem er dårlige for det er dem garantert ikke, men man skiller seg liksom ikke spesielt ut...
MV Agusta har noen tøffe sykler, Street Triple er nevnt, Ducati Monster er også skikkelig tøffe sykler. Påliteligheten til disse tre vet jeg ikke så mye om men man får en del blikk når man kjører slike sykler. BMW har også en S1000R, men denne blir jo fort litt dyr igjen...
Spesielt Suzuki GSX650F synes jeg var en utrolig kjedelig sykkel, både utseendemessig og prestasjoner. Følte den manglet kraft. Men det skal sies at hvis man ikke har kjørt sykkel før, så vil enhver sykkel imponere deg med tanke på ytelser, helt til man prøver andre sykler...
Dette gjelder så klart meg også. Street Triplen er heller ikke den raskeste sykkelen, men den holder tritt med de fleste (også 600cc R-sykler) opp til 150km/t. Men hvor ofte kjører man over 150km/t?
En kompis hadde en GSX650F og vi tok en uformell flying start og han hadde ikke nubbesjans med sin GSX650F. Men så klart... ser man på hva man får for pengene så er GSX'en en flott sykkel. Men den veier jaggu meg nesten 250kg. og det synes jeg er veldig mye for en slik sykkel.