Sykkærn satt på vinterlagring 24. November- 17563km
Spesiell takk for turene til ArcticTiger og ojda og alle vi traff av dere andre (nevner Busa Trond, jhn, DrGreve, Intruder, omaas, TauseLeif,, nevner også de jeg har glemt i farta, X, Y og Z.)
Håper 2016 byr på muligheten for å hilse på her også Island sier du? hva fikk deg på den idéen?
Note4
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
LordShaft wrote:Håper 2016 byr på muligheten for å hilse på her også Island sier du? hva fikk deg på den idéen?
Note4
Vi sees sikkert på PreHøstTuren 2016
Island er ArcticTiger sin idé.
(Dessuten er det mange fra Sandefjord MC-klubb som har vært der i sommer - har selvfølgelig ikke unngått å høre historier om druknede sykler o.l.)
Ja prehøsten blir det oppmøte fra min side hvertfall
Island har jeg mange ganger vurdert å dra, men aldri tenkt sykkel i samme baner. Det er jo et utrolig fasinerende land for de som er over gjennomsnittet interessert i friluft. Noen av de som har lagt ut noe bilder fra turen som er mulig å gløtte på?
Note4
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
LordShaft wrote:Ja prehøsten blir det oppmøte fra min side hvertfall
Island har jeg mange ganger vurdert å dra, men aldri tenkt sykkel i samme baner. Det er jo et utrolig fasinerende land for de som er over gjennomsnittet interessert i friluft. Noen av de som har lagt ut noe bilder fra turen som er mulig å gløtte på?
Note4
De er tilbakeholdne med billedstoff - de vil forsøke å tjene noen slanter på å selge til MC-blader/magasin først...
Den "forskningen" der var seriøst mangelfull og merkelig fremstilt. Makkverk kaller man sånt! Så store er ikke forskjellene, men det er sant at MC forurenser mer enn bil foruten i urbane områder. Her vil fremkommeligheten til MC veie opp.
I 2020 (tror jeg) innføres Euro 5 kravene for motorsykkel i EU/EØS. Da er vi nede på nivå med bensindrevne personbiler uansett...
Flanker wrote:Den "forskningen" der var seriøst mangelfull og merkelig fremstilt. Makkverk kaller man sånt! Så store er ikke forskjellene, men det er sant at MC forurenser mer enn bil foruten i urbane områder. Her vil fremkommeligheten til MC veie opp.
I 2020 (tror jeg) innføres Euro 5 kravene for motorsykkel i EU/EØS. Da er vi nede på nivå med bensindrevne personbiler uansett...
Etter å ha forsket litt mer har jeg kommet frem til at dette er et tabu-emne...