Smaker akkurat som After Eight

Hehe, kjenner meg igjen.LordShaft wrote:Jeg hadde planer om å fyre i henne en i kveld, men jeg får utsette det til neste helgskulle denne gli rett hjem blir jeg å utnytte situasjonen om du forstår haha.
Skal holde deg oppdatert [emoji38]
I dag er det hansa fatøl her i huset. Skål
Note4
Dette er en urørt perle som er vanskelig å beskrive. Men i min gane går den inn på topp ti listen. Den er bare utrolig godojda wrote:I kveld fikk jeg det plutselig for meg at det var rett tid å sprette en av flaskene
som ble handlet på båten for 2 1/2 uke siden. Fordi jeg fortjener det [emoji38]
Ja, det dreier seg altså om flasken med Glenmorangie Signet, som var den 2. Vi(eg og Lorden)
sto å sikla på på Kielferga i sommer, som Lorden invisterte i men jeg la "på vent".
Jeg forstår nå hvorfor Lorden hadde problemer med å beskrive smaken av denne perle,
for det har jammen jeg også![]()
Men den er på en måte mere "desert'ete" uten å bäre tydelig preg av noen spesielle frukter eller bär.
Ikke var den sötlig heller, men utrolig vel balansert.
Den er dog ingenting for "rök-folket" eller? Jeg liker jo moderat röksmak selv???
Jeg klarer ikke som deg, å plassere den som "yndling-nr" for den er rett og slett ikke
sammenlignbar med noe jeg har drukket tidligere.
Men blir nok å handle inn flere ganger jeg synes jeg fortjener noe litt extra
Da dette er en relativt dyr Whiskey (straks over 2000 kr/l, var jeg litt gjerrig da jeg fylte glasset![]()
Så jeg får ta en tur til inn på rommet og fylle i påny
[img]http://i1200.photobucket.com/albums/bb325/ojda33/ojda33059/ffff1ea8d7c5f4cce5335d6c744536a9_zpsobzucyyx.jpg[/img]