Ser det er lenge sida eg har vore på forumet

Kjeder meg på jobb i romjula og tenkte eg skulle sei hei til gammalt. Mykje har skjedd sidan sist eg skreiv i denne bloggen. Eg kjøpte F800GS, kjørte den til ca 16000km før eg solgte den i september i år etter et impulskjøp av en 2008 Harley Davidson Softail Custom. Innerst inne har eg vel alltid visst at det kom til å bli en cruiser på meg til slutt. Kneproblemet som var hovedårsaken til at eg kjøpte GS viste seg å fortsatt gjere seg gjeldande, så no kjører eg med strake bein

Fikk logga 150mil på sykkelen før den blei satt til vinterlagring i midten av oktober.
I sommer hadde eg min første solo-tur i utlandet, flaug til Edinburgh og leigde meg en F800GS der, kjørte ca 250 mil gjennom Highlands, en fantastisk tur som kan anbefales! På grunn av manko på fridager vart det berre 7 dager på vegen, men for et land! Vi har fantastiske vegar her på Vestlandet, men eg må sei at det var befriande lite tunellar i Skottland og naturen er vel så fantastisk. Neste sommer er det Lofoten og Nordkapp som venter.
Nye sykkelen: