
Forøvrig en finfin sykkel som funka til både eu tur og hårnåler i alpene samt en og annen runde på Nordsløyfa.
[youtube][/youtube]
Men som nevnt så blei den altså kondemnert i mitt eie... for TREDJE gang.
Første eier dro av oppi nord og sykkelen blei da kondemnert pga store skader.
Deretter fikk den et ublidt møte med en hjort på vestlandet i neste eiers hender før jeg da altså overtok "ulykkessykkelen"
Her i høst fikk jeg så en telefon fra en mcforhandler i midtnorge som trengte å meg til å melde vognkort tapt da sykkelen skulle registreres på ny eier.. jeg visste ikke at jeg sto som eier av sykkelen engang da forsikringsselskapet overtok denne.
Hvor mange ganger skal en egentlig resirkulere en slik sykkel, jeg tviler på at ramma er helt ok etter den runddansen den fikk på siste smell og den var vel ikke mer enn akkurat på forrige runde heller. dessuten mistenker jeg forhandlere for å unnlate å opplyse om historikk på kjøretøy. Når jeg kjøpte sykkelen så fikk jeg beskjed om at sykkelen var velholdt og eiet av et petimeter.. all annen infor fikk jeg rede på selv ved å sende sms til SVV og deretter kontakte tidligere eiere.
I dagens opplysningsamfunn burde alle opplysninger om skader km stand etc. være offentlig tilgjengelig på allt av kjøretøy.
Jeg bare håper at ny eier har info om kjøretøyets historie, er nesten fristet til å ringe vedkommende men det blir vel kanskje litt for drøyt.