PreHøstTur 2016. Oppgjørets time.

Informasjon om MC relaterte treff og begivenheter.
Post Reply
User avatar
Snikkeren
Moderator
Posts: 2506
Joined: 31 May 2010 01:03
MC: KTM 690 Enduro R 2022
Contact:

Re: PreHøstTur 2016. Nå med påmelding.

Post by Snikkeren »

Synd det krasjer med norgescupen. Det blir nok mulighet til flere fellesturer i løpet av sesongen. :thumleft

Ellers kan du jo bare gi beskjed, så skal jeg ta deg med på deler av ruten til PreHøstTuren. Du bor jo ikke så veldig langt fra meg.
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: PreHøstTur 2016. Nå med påmelding.

Post by JK95 »

Tar en sjans på å legge inn påmelding, til tross for frykt for KTM-salgsmenn i hver hytte :-# :lol:
User avatar
Snikkeren
Moderator
Posts: 2506
Joined: 31 May 2010 01:03
MC: KTM 690 Enduro R 2022
Contact:

Re: PreHøstTur 2016. Nå med påmelding.

Post by Snikkeren »

Vi er ikke noe å frykte. Værste som kan skje er at du skaffer deg en skikkelig sykkel etter turen. :smt040 :smt110





Nå er vi allerede 9 påmeldte. Dette lover bra. :thumleft
User avatar
hakhap
Mr Illustrator
Posts: 2930
Joined: 06 Oct 2015 06:50
MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Location: Buskerud
Contact:

Re: PreHøstTur 2016. Nå med påmelding.

Post by hakhap »

Som sagt tidliger skal jeg prøve å få det til men det er veldig avhenig av familiens ferie i øvrig og barnehage ting i år :evil: :roll:
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Image
User avatar
Snikkeren
Moderator
Posts: 2506
Joined: 31 May 2010 01:03
MC: KTM 690 Enduro R 2022
Contact:

Re: PreHøstTur 2016. Nå med påmelding.

Post by Snikkeren »

Høres bra ut hakhap. Begynner å bli noen år siden sist du var med no. [emoji106]
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: PreHøstTur 2016. Nå med påmelding.

Post by JK95 »

Snikkeren wrote:Vi er ikke noe å frykte. Værste som kan skje er at du skaffer deg en skikkelig sykkel etter turen. :smt040 :smt110
Vel, Thea skal jo selges til høsten/neste vår, så noe nytt må det jo bli? 8) Kan ikke nekte for at SDR er på lista over ønskede kandidater, men så var det dette med å bli medlem i KTM-klanen, hører det er et belastet miljø :lol: :lol: :lol:
Nei, den virkelige drømmen er nok en rød Ducati 1198SP med full öhlins-pakke, helanlegg fra Termi og kanskje BST-felger :-# Men det meste "sportslig" som ikke er A2-regga er nok i kikkerten, spørs nok mer på hva jeg har å rutte med, da hele neste sesong koker bort i Forsvaret :roll:
Bjerknez

Re: PreHøstTur 2016. Nå med påmelding.

Post by Bjerknez »

JK95 wrote:
Snikkeren wrote:Vi er ikke noe å frykte. Værste som kan skje er at du skaffer deg en skikkelig sykkel etter turen. :smt040 :smt110
Vel, Thea skal jo selges til høsten/neste vår, så noe nytt må det jo bli? 8) Kan ikke nekte for at SDR er på lista over ønskede kandidater, men så var det dette med å bli medlem i KTM-klanen, hører det er et belastet miljø :lol: :lol: :lol:
Nei, den virkelige drømmen er nok en rød Ducati 1198SP med full öhlins-pakke, helanlegg fra Termi og kanskje BST-felger :-# Men det meste "sportslig" som ikke er A2-regga er nok i kikkerten, spørs nok mer på hva jeg har å rutte med, da hele neste sesong koker bort i Forsvaret :roll:
Kom til å tenke på det en gutt i tenårene sa til faren sin når jeg var på Trollstigen i fjor når dem gikk forbi meg og en rekke andre motorsykler. Han sa noe slikt som "å pappa se!.. her var det mange motorsykler... Han som kjører den der må være gammel" sa gutten å pekte på en Explorer med sidevesker og toppboks :smt005

Gutten hadde rett i det :smt005

Dog synes jeg det er artig med slike ego diskusjoner hvor alle drar frem sin sykkel som den "beste", for sannheten er jo at alle har den "beste" sykkelen. Men ja, man blir fort litt "ensom" når man drar sammens med Ojda, Snikkeren, og Lordy på tur når man selv kjører en riskoker. Men da får man jo brynet seg litt på det med å argumentere, hehe.

Dette synes jeg bare er artig og over en pils eller ti kan det også til tider bli svært så underholdende diskusjoner ut av dette. Så dette ser jeg evt. frem til. For hva ellers skal man snakke om? 8)
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: PreHøstTur 2016. Nå med påmelding.

Post by JK95 »

Du har sikkert rett i mye her, Bjerknez :thumleft Uansett blir det nok kjempegøy 8)
Bjerknez

Re: PreHøstTur 2016. Nå med påmelding.

Post by Bjerknez »

Når det er sagt så har de treffene jeg har vert på så langt ikke vært farget mye av slike diskusjoner. Det blir en og annen "morsom" slangbemerkning med tillsvar, men det er jo ikke slik at vi diskuterer hvem sykkel som er best til busta fyker. Vertfall har ikke jeg opplevd det så langt. Uansett så blir jo dette håpløst og diskutere.

Men temaet er så klart i stor grad motorsykler, turer og det som omhandler dette. Å snakke om kakeoppskrifter og ting som skjer på hjemmebane er ikke akkurat det jeg ønsker å skravle om på slike turer. :thumleft

Jeg klarer uansett og holde meg for gog til å prakke på andre mine sykler, for de fleste skjønner jo langt langt inne at de syklene jeg har/har hatt er de beste uansett :plystre
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: PreHøstTur 2016. Nå med påmelding.

Post by JK95 »

Bjerknez wrote: Jeg klarer uansett og holde meg for gog til å prakke på andre mine sykler, for de fleste skjønner jo langt langt inne at de syklene jeg har/har hatt er de beste uansett :plystre
Kan du ikke hive deg med på turen du også, så kan vi jo prøve å bli enige om dette tema? :roll: Om vi blir enige om å være uenige kan vi jo starte på kakeoppskrifter og hjemmelaget brennevin? :twisted:
User avatar
Tommas
Posts: 5892
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: PreHøstTur 2016. Nå med påmelding.

Post by Tommas »

Må si at det er mer pes om merker, traktorer og slikt på forumet enn når man faktisk er ute på tur. Som regel er det vel heller en gjeng i ekstremt godt humør som snakker om hverandres sykler, opplevelser og bullshit ;-)
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: PreHøstTur 2016. Nå med påmelding.

Post by JK95 »

Tommas wrote:Må si at det er mer pes om merker, traktorer og slikt på forumet enn når man faktisk er ute på tur. Som regel er det vel heller en gjeng i ekstremt godt humør som snakker om hverandres sykler, opplevelser og bullshit ;-)
Er slik jeg har oppfattet det ja, er i hovedsak derfor jeg ønsker å bli med ;-) :thumleft
User avatar
Snikkeren
Moderator
Posts: 2506
Joined: 31 May 2010 01:03
MC: KTM 690 Enduro R 2022
Contact:

Re: PreHøstTur 2016. Nå med påmelding.

Post by Snikkeren »

Tommas wrote:Må si at det er mer pes om merker, traktorer og slikt på forumet enn når man faktisk er ute på tur. Som regel er det vel heller en gjeng i ekstremt godt humør som snakker om hverandres sykler, opplevelser og bullshit ;-)
Nå må ikke du avsløre at vi egentlig bare sitter og tøffer oss bak tastaturet. [emoji12][emoji23]
Bjerknez

Re: PreHøstTur 2016. Nå med påmelding.

Post by Bjerknez »

JK95 wrote:
Bjerknez wrote: Jeg klarer uansett og holde meg for gog til å prakke på andre mine sykler, for de fleste skjønner jo langt langt inne at de syklene jeg har/har hatt er de beste uansett :plystre
Kan du ikke hive deg med på turen du også, så kan vi jo prøve å bli enige om dette tema? :roll: Om vi blir enige om å være uenige kan vi jo starte på kakeoppskrifter og hjemmelaget brennevin? :twisted:
Har vert med på to turer til Lindesnes jeg så du skal ikke se bort i fra at det blir en tur til :thumleft

EDIT:
Nå var vi vist i Prehøst tur tråden og ikke i Lindesnes tråden. prehøst turen har jeg ikke vert med på ennå... :redface
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: PreHøstTur 2016. Nå med påmelding.

Post by JK95 »

Bjerknez wrote:prehøst turen har jeg ikke vert med på ennå... :redface
Har ikke jeg heller, så dette kan jo bli første for oss begge to? 8)
Post Reply