Skal kjøpe brukt mellomklasse, forslag?
2rd wrote:Hva med en slik en?
<-----![]()
JEg er veldig fornøyd med den. Lett å kjøre, bra kjøreegenskaper, rask, billigere enn 600ccm å forsikre, ser bra ut.
Hmm..vil du vite no mer om den så bare spør!
Jasså? Du betalte hvor mye for sykkelen din? Jeg ga 65 k for min. Små riper i den ene sidekåpen. Ellers i vanvittig god stand. 28000 km. Gsxr 600 2001 mod. Betaler 6900 i delaksko med 4 k i egenandel. Fikk faktisk dyrere pris på vfr 400 tro det eller ei...
Du betaler ikke bare for hk vettu! Mye mer...... Og hvor mange kjører med plombene? Det er relativt få!
-
jeg lurer på det samme...
har vurderer å ta mellomtung.. men hvilken sykkel? det må bli en SM, Cross, eller helst en Streetfighter, det er råe saker.. får vel noe passe bra for 40 000 der..
men er det ikke begrensninger? kan ikke kjøre 1000cc på mellomtunglappen?
maks 34hk /650cc tror jeg? eller tar jeg grundig feil nå?
har vurderer å ta mellomtung.. men hvilken sykkel? det må bli en SM, Cross, eller helst en Streetfighter, det er råe saker.. får vel noe passe bra for 40 000 der..
men er det ikke begrensninger? kan ikke kjøre 1000cc på mellomtunglappen?
maks 34hk /650cc tror jeg? eller tar jeg grundig feil nå?
Honda CA 125 Rebel 1997 mod
powerfilter, renska orginalanlegg
vurderer å gå for mellomtung mc når jeg fyller 18.. (juni 2006)
-
er vel ikke det lureste du gjør, å satse på noe med alt for mye gamp i som den første mellomtung sykkelen din. kan fort la gasserhånden få overtak, og da går det som oftest fryktelig galt.. jævla lyst på en 4-500 cc SF jeg, det hadde vært så gromt, SF er jo klart fetest å stunte med 

Honda CA 125 Rebel 1997 mod