jeppKriz wrote:en original gixxer skal nok klare bedre enn 3,2 sek
Tid på orginal aprilia rs 0-100 km/t.. ? Noen som har testa?
Current: Aprilia Rs 125, 2005 modell
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
Merker bedre drag, men jeg har når jeg tok tida på 0-100 lå den på rundt 15.TDK wrote:Why? Sitter jo med klare fakta fra bikebladet her....Kriz wrote:en original gixxer skal nok klare bedre enn 3,2 sek
Høres ut som en bra dreving det ChristR, har du god aks også elr?
Men jeg kan kjøre i mye høyere gir på lavere turtall.. Nesten litt uvant, for jeg må gir ned masse i kryss ogsånn... Så det kan bli litt knotete...
Men det er null problem å starte i 3de gir med litt sluring. Kan også ligge på tomgang i 2 gir.
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Hmm, dritkult. Får se og kjøpe meg et 15 drev jeg også da!ChristR wrote:Merker bedre drag, men jeg har når jeg tok tida på 0-100 lå den på rundt 15.TDK wrote:Why? Sitter jo med klare fakta fra bikebladet her....Kriz wrote:en original gixxer skal nok klare bedre enn 3,2 sek
Men jeg kan kjøre i mye høyere gir på lavere turtall.. Nesten litt uvant, for jeg må gir ned masse i kryss ogsånn... Så det kan bli litt knotete...
Men det er null problem å starte i 3de gir med litt sluring. Kan også ligge på tomgang i 2 gir.
Hvor kjøpte du det?
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
det er hva bike klarte, men en som er vant til en gixxer 1k og har optimale forhold skal klare mye bedre... og dessa motogp sjåførene som er flinkest til å gire osv veier jo så lite, vekt har jo også litt å si, tømme litt bensin fra tanken blir den letter osv, men for en vanlig person kan nok ca 3.2 stemme. men under optimale forhold så går det mye fortereTDK wrote:Why? Sitter jo med klare fakta fra bikebladet her....Kriz wrote:en original gixxer skal nok klare bedre enn 3,2 sek
Hvor fort det går er vel litt irrelevant ? Men hvorfor ikke kjøpe en ferdig trimmet motor istedet for å finne opp kruttet på nytt ? Trimmede Rotax 122 og Rotax 123 for Aprilia finner du her : http://www.geiwiz.de/katalog/katalog/in ... anguage=en
leste i bike bladet att aprillia rs tar 24 sek 0-100:S eg trudde di hade skrevet feil men det sto flere ganger i teksten og det sto att motoren til aprillia ikkje var bra i blombert utgave (derbi gpr 125 tok 0-100 på 13,6 sek)
polaris 700 sportsman, goped,honda cr 80. thump minicrosser 110cc:p(fun) Aprilia Rs 125 1997 model:d