Rakettforsker spørsmål
Når jeg skulle inn på mc-forumene fra telefonen min i dag tidlig, så åker jeg bare rett inn på google play og tapatalk.
Hvordan blir jeg kvitt den "tulletalken", slik at jeg kommer inn på vanlig visning!
Har du tapatalk appen installerr? Eller du ønsker å ikke bruke tapatalk?
Hvis du har appen installert så er det vel bare å starte fra appen.
Hvis du ikke ønsker å bruke appen så må du nok slå om nettleseren til å bruke desktop mode på mc-forumet.no og da kanskje du slipper den.
Eller så er det sånn at når mc-forumet.no sier at du er på mobil ønsker du å bruke tapatalk har du trøkket på ok eller ja men du skal trykke på x eller nei som oftest er skjult oppe i hjørnet.
Du har kanskje trykket på at slike koblinger skal alltid åpnes i tapatalk. Du får av og til slike spm på telefon når du åpner diverse linker. Samme er det vel med YouTube filmer. Skal vises i nettleser. YouTube appen og om det alltid skal vises. Dette løser du med å gå inn i innstillinger på telefon å slette instillingene. Eller tømme de heter det vel.
Note4
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Takker Lord!
Men det funka ikke. Ligger kun touchwiz og videospiller hos meg nå.
Jeg har nok kommet borti en magisk knapp i natt.
Må inn på skrivebordsvisning skal jeg komme noen vei
Hmmm.... du å de pølsefingrene dine altså [emoji6] skal se om jeg finner en annen løsning [emoji16]
Note4