Det er ingen problem å skifte choker selv, det er idiotsikkert Men helt unødvendig.
De pengene du sparer på haglen kan du investere i leirduer og stålhaggel!! For du kan leke deg i timesvis med en kompis og en håndkaster...
Ja da kommer sikkert spørsmålet... Hvordan er det med slik utkaster, som står i bakken. Hatt det selv, ikke noe å kaste vekk penger på, det er langt mer utfordrende og gøy når noen kaster duene for deg. Litt uforutsigbarhet er bare kjekt.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Ja ikke bare mengder av leirduer og ammo, men så sinnsykt mange timer med morro da gitt Skyte leirduer er bare helt konge
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
2-4 dager? da har du tidenes snilleste å mest effektive våpenkontor. Her på Sunnmøre må man studere søknaden grundig, skrive alt 100% riktig, gjerne legge ved solid mengde dokumentasjon, levere fint inn. Om man har vert snill gutt, gjort alt riktig å damen på våpenkontoret har en god dag når din søknad havner i bunken, så får du muligens tilbake søknaden etter 2-4 uker.
Nå er det et par år siden jeg søkte på våpen sist, å jeg søkte ikke på noe standard jaktvåpen som "alle" kan kjøpe, men har hatt et par søknader frem og tilbake for å få de godkjent.
Om du leverer inn selv på stasjonen så går det fort. Forrige våpenkort jeg fikk leverte jeg inn papirer på en tirsdag og hadde det i postboksen på torsdag
Tok over en mnd når våpenforhandler sendte inn. Forhandler opplyste om "opp til halvt år" da jeg purret etter et par uker ..
Jeg endte forresten opp med en Lanber mod 2082 i stedet etter anbefalinger fra folk jeg kjenner. Dette var en brukt så fikk den for 2500,- med et halvt års garanti. Var jeg ikke fornøyd med hagla så var det bare å sende den tilbake og få penger igjen, så har troen på dette