Noen som kan tippe hvor lang tid jeg må sette av fra Skui til Ullevål med bil.
ØvreEiker-Toppboksklubb har et nominasjonsmøte som starter 08,30 torsdag morgen
Herrejemini!!! Er det så sinnsykt treigt å komme seg frem i tigerstaden??
Har tenkt meg bortover for å hjelpe en av guttene med flytte-sjau, men frykter jeg må starte et par dager før jeg opprinnelig hadde tenkt. (Må ha minst en dag å gå på i tilfelle jeg kjører meg vill)
Tommas wrote:Ikke uten grunn jeg har kontor i periferien
Lur du, Tommas
Nja, hadde han vært lur hadde han flyttet over på vestlandet, mener jeg
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Åssen gjikk det a BusaTrond, kom du deg uskadd gjennom Rush-Traffikken Og blei du nominert som formann i Topp-Bokkks-klubben, du som er sliken Enthusiasth
ArcticTiger wrote:Åssen gjikk det a BusaTrond, kom du deg uskadd gjennom Rush-Traffikken Og blei du nominert som formann i Topp-Bokkks-klubben, du som er sliken Enthusiasth
Han svarer sikkert når han har kommet seg ut av køen
ArcticTiger wrote:Åssen gjikk det a BusaTrond, kom du deg uskadd gjennom Rush-Traffikken Og blei du nominert som formann i Topp-Bokkks-klubben, du som er sliken Enthusiasth
Det gikk ikke som planlagt. Ei dame fra Mjøndalen som ble nominert, hun hadde vist 2stk HEPCO & BECKER Gobi Black Edition 42ltr hjemme
Men håper jeg blir sitrende som vara en periode til da
Rushen uteble, jeg sklei igjennom Sandvika fem på sju. Tror ikke jeg var under 50kmt, og kom frem i gooood tid åvelsådet
Det gikk ikke som planlagt. Ei dame fra Mjøndalen som ble nominert, hun hadde vist 2stk HEPCO & BECKER Gobi Black Edition 42ltr hjemme
Men håper jeg blir sitrende som vara en periode til da
Det var det jeg frøkkta De der Trakktor-Lespene bryter seg fram overalt