Nei, jeg stopper der

Trondgv wrote:Bikeridr har jo tross alt kasta bort ganske mye penger på kabler som koster et par kroner å lage for meteren og som er like gode som kabler til under halv pris.
Njaa, du vet, jeg var "der" dengang jeg begynte å bygge anlegget mitt (i 1989). Kablene er gode de, så bare tøv å kaste de nå for å kjøpe billigere kablerTrondgv wrote:... Bikeridr har jo tross alt kasta bort ganske mye penger på kabler som koster et par kroner å lage for meteren og som er like gode som kabler til under halv pris.
Selvsagt ikke noe vits å kaste de for å kjøpe nye, men det at de var overpriset og strengt tatt helt unødvendig å bruke penger på den gang du kjøpte de endrer seg ikke.Bikeridr wrote:Njaa, du vet, jeg var "der" dengang jeg begynte å bygge anlegget mitt (i 1989). Kablene er gode de, så bare tøv å kaste de nå for å kjøpe billigere kablerTrondgv wrote:... Bikeridr har jo tross alt kasta bort ganske mye penger på kabler som koster et par kroner å lage for meteren og som er like gode som kabler til under halv pris.![]()
Men, joda - nå holder jeg meg til "fornuftige" priser på kablingen. Siste settet med høyttalerkabler jeg kjøpte under oppgradering til Bi-Amp på frontene kostet bare €2,99 pr meter og jeg trengte bare 10m totalt, dvs 4x2,5m.