JLafton's Blogg

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
JLafton
Posts: 563
Joined: 23 Oct 2015 19:20

Re: JLafton's Blogg - "sesongen er igang"

Post by JLafton »

Kant1 wrote:
JLafton wrote:
Kant1 wrote:Vælkømin heim att, er det en viss fare for at du kommer til PokerRun'et da?
Takker. Blir fri til andre uka i Juni nå, så meget stor fare for at det kommer en Tiger over fjellet ja :thumleft Skal bare avklare med dama når hun kommer hjem fra syden at det ikke er noe spesielt den helga.
Det er vel fullbooket på tunet hos deg ?
Vi skal nok klare å presse inn en hedersmann som deg, særlig om du tar med en sovepose :thumleft
Det høres bra ut :thumleft
JLafton
Posts: 563
Joined: 23 Oct 2015 19:20

Re: JLafton's Blogg - "sesongen er igang"

Post by JLafton »

Glemte selvfølgelig å legge ut Locato link. Men her er den, å er fortsatt på tur.
GPS sporing i sanntid med LocaToWeb: 1. ... /113270429
JLafton
Posts: 563
Joined: 23 Oct 2015 19:20

Re: JLafton's Blogg - "sesongen er igang"

Post by JLafton »

Det ble en fin runde i dag. Å veldig hyggelig å møte Palma som bød på kaffe og sjokkis :D
Etter at sola gikk ned ble det noe kjølig over Lyngnaseter, men var bare å gasse opp sal og hendel varme så gikk det greit siste rest hjem :thumleft
JLafton
Posts: 563
Joined: 23 Oct 2015 19:20

Re: JLafton's Blogg - "sesongen er igang"

Post by JLafton »

I dag ble det vask av sykkelen og jeg fikk testet den nyinnkjøpte Chemical Guys skumkanonen :D
Jeg har fra før brukt Karcher sin kanon, å jeg kan skrive under på at Chemical Guys sin er i en liga over, denne lager skikkerlig tykt skum om du vil det, å skummet henger i lenge.
Bruker Chemical Guys Honeydrew Snow Foam.

Bildet er tatt nesten 10 min etter skumming.
Image
Flanker
Posts: 1250
Joined: 07 Oct 2015 22:44
MC: Triumph Tiger Explorer (2012)
Location: Svelvik

Re: JLafton's Blogg - "sesongen er igang"

Post by Flanker »

God jul [emoji23][emoji106]
JLafton
Posts: 563
Joined: 23 Oct 2015 19:20

Re: JLafton's Blogg -

Post by JLafton »

Flanker wrote:God jul [emoji23][emoji106]
Haha :lol: Det er ikke snø.. :shock:
Toalmar
Posts: 189
Joined: 26 Jul 2013 08:40

Re: JLafton's Blogg -

Post by Toalmar »

Bildet er tatt nesten 10 min etter skumming.

Det var lenge. Får nok prøve det skummet selv når mutt er brukt opp
Last edited by Toalmar on 02 May 2016 15:25, edited 1 time in total.
User avatar
Palma
Posts: 4744
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: JLafton's Blogg - "sesongen er igang"

Post by Palma »

Ja det ble en god tur. Kikka innom locatowebben utover kvelden og tenkte at du svetter ikke på denne turen. Godt du kom vel hjem. Det foamet ser bra ut!

Sendt herifra!
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: JLafton's Blogg - "sesongen er igang"

Post by tshansen »

Link til denne skum kanonen? Jeg har den til karcher... å den er ikke akkurat mye futt i... Jeg vil påstå å si at den er på grensen til ubrukelig. Lurer på om det kan være noe gale med min, siden det lille skummet som kommer renner rett av igjen :-k
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Tobben84
Posts: 333
Joined: 29 Oct 2015 21:26
MC: 2011 Triumph Scrambler
Location: Trondheim

Re: JLafton's Blogg - "sesongen er igang"

Post by Tobben84 »

Hvordan liker du den nye vindskjermen, har du noen flere bilder av den? Kan rapportere at jeg liker VELDIG godt tkc-70 dekkene jeg har på min, og kan anbefale de på det varmeste. Et helt genial kompromiss for min kjøring hvertfall :thumleft
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: JLafton's Blogg - "sesongen er igang"

Post by tshansen »

Tobben84 wrote:Hvordan liker du den nye vindskjermen, har du noen flere bilder av den? Kan rapportere at jeg liker VELDIG godt tkc-70 dekkene jeg har på min, og kan anbefale de på det varmeste. Et helt genial kompromiss for min kjøring hvertfall :thumleft
"After 4 sets of A3's on my 2014 GSW, I took it out for a long and decent gravel and off road experience and I think I,m in love with the 70's. It is as good as the A3's on road but a lot better off , now they must just last as long and I think it would be near perfect.",- bruker på ADVrider forumet :thumleft

Jeg er må si at disse dekkene høster mye skryt rundt om på nettet. Hadde vært ekstremt ålreit å fått testet disse dekkene selv :-#
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Tobben84
Posts: 333
Joined: 29 Oct 2015 21:26
MC: 2011 Triumph Scrambler
Location: Trondheim

Re: JLafton's Blogg - "sesongen er igang"

Post by Tobben84 »

LordShaft wrote:
Tobben84 wrote:Hvordan liker du den nye vindskjermen, har du noen flere bilder av den? Kan rapportere at jeg liker VELDIG godt tkc-70 dekkene jeg har på min, og kan anbefale de på det varmeste. Et helt genial kompromiss for min kjøring hvertfall :thumleft
"After 4 sets of A3's on my 2014 GSW, I took it out for a long and decent gravel and off road experience and I think I,m in love with the 70's. It is as good as the A3's on road but a lot better off , now they must just last as long and I think it would be near perfect.",- bruker på ADVrider forumet :thumleft

Jeg er må si at disse dekkene høster mye skryt rundt om på nettet. Hadde vært ekstremt ålreit å fått testet disse dekkene selv :-#
Ja, har sett det selv. Det første året klaget en del over vibrasjoner, men det ser ut til å være kurert. Mine er helt vibrasjonsfri hvertfall, og klarer seg veldig godt på grus. Mest imponert er jeg av asfaltegenskapene alikevel, da de har ganske grovt mønster som overhode ikke merkes =D>
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: JLafton's Blogg - "sesongen er igang"

Post by tshansen »

Ja, men de fleste som har opplevd vibrasjoner på dekkene har rapportert om at de blir vibrasjonsfri når de er kjørt noen tusen :thumleft
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
JLafton
Posts: 563
Joined: 23 Oct 2015 19:20

Re: JLafton's Blogg - "sesongen er igang"

Post by JLafton »

Palma wrote:Ja det ble en god tur. Kikka innom locatowebben utover kvelden og tenkte at du svetter ikke på denne turen. Godt du kom vel hjem. Det foamet ser bra ut!

Sendt herifra!
Nei, noe svetting ble det ikke av den turen.
JLafton
Posts: 563
Joined: 23 Oct 2015 19:20

Re: JLafton's Blogg - "sesongen er igang"

Post by JLafton »

LordShaft wrote:Link til denne skum kanonen? Jeg har den til karcher... å den er ikke akkurat mye futt i... Jeg vil påstå å si at den er på grensen til ubrukelig. Lurer på om det kan være noe gale med min, siden det lille skummet som kommer renner rett av igjen :-k
Her har du link til den http://scandicshine.no/index.php?route= ... uct_id=793
Post Reply