Men selvfølgelig, det skulle bare mangle med gs, etter 35 år.
Må bare nevne to ting til som jeg digger på gs, og som allerede har gjort meg avhengig:
Keyless og quick shift!
Fantastisk praktisk.

Dette er sikkert noe ktm kommer med også.
Trenger man wheelie control på en GS?Busa Trond wrote:@Matsrek: Hvordan er elektronikken på ktm vs bmw, da tenker jeg på abs, tc, wheelie contro osv.
Første gang jeg leide GS i Spania havnet jeg på en 2012 luftbokser. Den løftet lett fremhjulet på de første tre gira (og jeg er ikke tynn). Vannbokseren er end sterkere, så ja, det er en kjekk finesse.Bjerknez wrote:Trenger man wheelie control på en GS?Busa Trond wrote:@Matsrek: Hvordan er elektronikken på ktm vs bmw, da tenker jeg på abs, tc, wheelie contro osv.
Det lar seg ordne. Jeg har ikke prøvd 1290SA heller.Snikkeren wrote:
Men, jeg må nok få prøvd GS'en, og se hva jeg synes om den.
Nå bør du ta pilla di, å skru av internettet til anfallet har gått overBjerknez wrote:Her er jeg faktisk helt enig med Ojda. Egentlig en litt rar følelse
Røsket ut kontakten til modemet n........ojda wrote:Nå bør du ta pilla di, å skru av internettet til anfallet har gått overBjerknez wrote:Her er jeg faktisk helt enig med Ojda. Egentlig en litt rar følelse
Sku tæ å spørra åssen jeg slo av internette, men nå skjønner åsså je detBjerknez wrote:Røsket ut kontakten til modemet n........ojda wrote:Nå bør du ta pilla di, å skru av internettet til anfallet har gått overBjerknez wrote:Her er jeg faktisk helt enig med Ojda. Egentlig en litt rar følelse