Har fått kjøpt meg en 2005 gsxr1000 for 2 uker siden. Veldig fornøyd med den og var på dyno med den dagen etter jeg hentet den og fikk 162hk på hjulet.
Km stand: 23 000.
Etter montert:
Yoshimura fullt eksos anlegg
Powercomander.
Den er VELDIG pen til og ver 11 år gammel, finner ikke en skramme på den og den er penere i virkeligheten en på bildene.
Litt historie om den: Første eier som kjøpte den ny i Norge reiste rett til havnen pro-tuning med den og fikk montert fullt yoshimura eksos anlegg og powercomander på den. Han eide den til 2014 da en fra lillehammer kjøpte den, han fikk krystallsyken i 2014 og fikk nesten ikke kjørt den (23 mil i 2015) pga det. Så la han den ut for salg og jeg var første så ringte han (2min etter han la den ut) og betalte depositum for og sikre meg den. Reiste fra Stavanger til Lillehammer og hentet den med bil 2 uker etterpå.
Har eid en K4 600 og K6 600 fra før av og dette er min 3 sykkel. Syns K6 600'en var mye mer leken og morsommere og kjøre om den hadde mindre krefter. ( K6 600'en hadde 126hk på hjulet) K5 1000 har en tørrvekt på 166kg mens K6 600 har tørrvekt på 173kg og syns K6'en var mer lettkjørt.
Skal da nevnes at K6 600 hadde fått montert:
Fullt yoshimura carbon eksos anlegg.
Powercomander
15-47 dreving (org 16-43)
Cordona quickshifter
Har lyst og ta -1 +2 på drevinga på K5 1000 for og se om den blir kjekkere da og kanskje quickshifter.
Kom gjerne med tips/forslag/ideer om hva jeg burde gjør og evt forandre.

Sammenlignet en org K5 1000 og org 2015 S1000RR, og K5 1000 har mer nm og hk opp til 8000 omd men da drar S1000RR ifra, så er rart jeg ble litt skuffa syns jeg.
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk