I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
intruder wrote:Har brukt denne hele tida tidligere...kjører uten nå...har den med i lomma på jakka..
Føler meg like trygg uten...hittil.Du må uansett følge med bur-folket...
Nettopp - vi må selv følge med og ta vare på oss selv. Å tro at buristene ser oss fordi vi har på gul vest, oransje hjelm og diverse andre fargerike tillegg medfører nok falsk trygghet...
"Se en idiot i enhver bilfører" sa kjøreskolelærer'n min i 1982, og det gjelder (dessverre) fremdeles
Sikkerhets-tenking er litt som å hoppe i fallskjerm enten med eller uten fallskjerm.
Å hoppe uten går helt fint, problemet oppstår når man har en halv meter igjen til bakken.
Om uttalelsen er relevant i denne sammenheng har man vel aldri greid å verken bevise eller motbevise.
For egen del er jeg så trygg på egen seksualitet at jeg fortsetter å kjøre med gul vest frem til noen kan bevise at man ikke sees bedre med vesten på enn uten vest.
Har nå etter lang tid konvertert til "ikke gult-bevegelsen",men har selvsagt fortsatt full forståelse for dem som velger å bruke en.
Og uansett synes gult bedre enn sort...unntatt der grøftekanten er smekkfull av løvetann..
knutk wrote:Sikkerhets-tenking er litt som å hoppe i fallskjerm enten med eller uten fallskjerm.
Å hoppe uten går helt fint, problemet oppstår når man har en halv meter igjen til bakken.
Om uttalelsen er relevant i denne sammenheng har man vel aldri greid å verken bevise eller motbevise.
For egen del er jeg så trygg på egen seksualitet at jeg fortsetter å kjøre med gul vest frem til noen kan bevise at man ikke sees bedre med vesten på enn uten vest.
Saken er vel den at uten fallskjerm så ville vel de fleste ikke hoppet i utgangspunktet
Jeg vil tro det hele handler om kontraster og jo større kontrastene er jo bedre synes vi. I mitt hode er ikke dette noe rakettforsker materiale. Men allikevel så velger jeg å kjøre uten gul vest, ene og alene fordi det ser teit ut. Ja, jeg er litt forfengelig og ja jeg tar den risikoen.
At andre velger å kjøre med gul vest henger jeg meg ikke opp i. Annet enn en og annen "morsom" komentar som ikke bør veies så tungt.