Biltema kjedespray har bedre heft på bakfelg enn kjede, den suger!
Hva gel komfortsete angår har det visst en effekt
Biltema tråden
Re: Biltema tråden
Haha, enig angående kjedesprayen. Det er jaggu meg noe skikkelig billig skvipJK95 wrote:Biltema kjedespray har bedre heft på bakfelg enn kjede, den suger!
Den kjedesprayen ekke dugens til noe annet enn smøring av wire
JK95 wrote:Biltema kjedespray har bedre heft på bakfelg enn kjede, den suger!
Jeg skal på ei ukes tur til Vestlandet i slutten av mnd. Er setet verdt penga? Funderer på om det kun er Airhawk som gjelder men jeg har ikke prøvd noe av delene?
- DrGreve
- Moderator
- MC: Honda VFR800 ABS 2005
Jeg prøvde den Biltema-puten og den funket til en viss grad hvis du snudde den opp-nedThimiann wrote:JK95 wrote:Biltema kjedespray har bedre heft på bakfelg enn kjede, den suger!
Jeg skal på ei ukes tur til Vestlandet i slutten av mnd. Er setet verdt penga? Funderer på om det kun er Airhawk som gjelder men jeg har ikke prøvd noe av delene?
Men så kjørte jeg noen mil i pissregn og da ble den våt så jeg tok den av, og den kom ikke på igjen.. Airhawk har jeg ikke prøvd.
-
- Moderator
- MC: 1999 Suzuki XF650 Freewind
Bruker BT racing extreme kjedespray til hverdags. Den er helt fint, den vanlige er rævva ja. På skikkelige varme bruker jeg en tjukkere en.JK95 wrote:Biltema kjedespray har bedre heft på bakfelg enn kjede, den suger!
Sent from my iPhone using Tapatalk