Aldersbestemmelsene på båt
-
- Quizmaster
Aldersbestemmelsene på båt
Er reglene slik at man kan kjøre båt fra fylte 0 år hvis man har under 0,8 i promille, og hvis båten klarer kravene på:
Re: Aldersbestemmelsene på båt
Det ser riktig ut det.
Og så må babyen klare å dra motorn igang
Og så må babyen klare å dra motorn igang
Stemmer det
Nå koster det ikke stort mer enn 1200-1500kr for et hurtigkurs som går på en dag, og "garanterer" bestått, funka for meg 

-
- Quizmaster
Bra! Skal på fest til en kollega som har hytte borte i fjorden her til lørdag.
Må se om jeg ikke får lånt med meg en baby, slik at dette går riktig for seg

God tur, og husk flytevestBusa Trond wrote:Bra! Skal på fest til en kollega som har hytte borte i fjorden her til lørdag.

Husker vi praktiserte at om vi var innafor "2 av 3" så var det gull 

-
- Quizmaster
Hehe.. Jeg spiste kirsebær med naboen din i Drammensfjorden for noen år siden Tommas.
Dem hadde høy stettføring og cocktailbæra trilla rundt på 43 fotern. Promille grense var ikketema da
Dem hadde høy stettføring og cocktailbæra trilla rundt på 43 fotern. Promille grense var ikketema da

Last edited by Busa Trond on 16 Jun 2016 22:06, edited 1 time in total.
Synes jeg kan ane et litt artig fenomen her ... de forskjellige trender og holdninger osv har vel for vane å spre seg fra de tettest befolkede områdene, og så ut til distriktene litt sånn etterhvert.
Når det gjelder promillekjøring til sjøs ser det ut til å være motsatt ... at man henger litt etter i de mere urbane strøk
Når det gjelder promillekjøring til sjøs ser det ut til å være motsatt ... at man henger litt etter i de mere urbane strøk