Nei, man spør da selvfølgelig pent om lov først.hakhap wrote: Enig. Jeg går ikke bare frem å prøver dama til fyren i gata fordi jeg synes hun ser ut til å være god. .....klippet bort resten.....
misspelled with auto correct

Nei, man spør da selvfølgelig pent om lov først.hakhap wrote: Enig. Jeg går ikke bare frem å prøver dama til fyren i gata fordi jeg synes hun ser ut til å være god. .....klippet bort resten.....
misspelled with auto correct
Har en nabogutt som stikker innom i garasjen for å se på moppene mine med jevne mellomrom. Han drar også med seg kompiser for å vise dem.Noen ganger ringer han på for å spørre om de kan få gå i garasjen. Dette syns jeg er veldig ok, og jeg bryr meg ikke særlig om de klatrer litt. Må selvfølgelig være sikker på at de står stødig.xyvind wrote:Synes generelt ikke man skal være så kjipe mot barn. De er jo helt uskyldige. Jeg bor i et rekkehusborettslag og har ofte en hale etter meg med unger som vil løpe etter meg enten når jeg drar hjemmefra eller når jeg kommer hjem. De er så ålreite, roper "kul motorsykkel" og gir meg tommel oppNoen har vært innom og tatt en nærmere titt, der jeg har forklart at de ikke må gå for nære den når den er varm slik at de ikke skal brenne seg. De sier at de skal ha sånn selv når de blir voksne. Har heldigvis garasje med egen port, så den får stå i fred der.
Hehe, brannmann-møring-hissigpropp, say no morexyvind wrote: ... Han ene var faktisk nabo og brannmann i Molde også. Kjefta meg huden full. Jeg huska trynet hans så lenge jeg bodde i Molde og syntes alltid han var en jævla asshole fordi han kjefta på meg. Jeg var jo bare ute i garasjen og rusa motoren på en gammel knallert som stod der
Enkelt og greit. Værre er det ikkeTommas wrote:Såklart, barn er barn. Men foreldrene skal hverken løfte de opp på sykkelen, eller la de pelle om eier ikke er der.
Igjen hva jeg vil kalle helt normal folkeskikk.
Samme om noen absolutt skal klå på telefonen din, lommeboka, hva det nå måtte være?jhn wrote:Må vel si at jeg synes enkelte tar dette litt vel personlig ... hvor ugreit kan det egentlig være at noen rører borti sykkelen?
Slapp av .... det er bare en motorsykkel.
Nåh!Toven wrote:Samme om noen absolutt skal klå på telefonen din, lommeboka, hva det nå måtte være?jhn wrote:Må vel si at jeg synes enkelte tar dette litt vel personlig ... hvor ugreit kan det egentlig være at noen rører borti sykkelen?
Slapp av .... det er bare en motorsykkel.
Bare en eiendel de ikke har behov for å klå på.
I tilfelle kan man spørre om det er greit. Så får man enten ja eller nei