](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Men ønsker dere alle en fortreffelig tur med masse kos og spetakkel og spektakulære kjøreopplevingar. Og kjør vakkert, ingen har noen å miste

Ser purken er ivrig i "tjenesten" her i området og. De er vel pålagt å sørge for Høy Inntjening på farts-skatten framover, så de har litt extra å rutte med nå når det skal kjøpes inn en masse nye chip-trimma Blå-lys-BiiimmereBusa Trond wrote:Hvis purken står som stakitt oppover, er det nok smart å spare litt på caol ilaen på Tråsåvika den kvelden.
Buljong og solo er ikke ille det heller
Det er jeg som har vakt der oppe neste ukene, så bare peis på, skal slippe dere billig gjennomArcticTiger wrote:Ser purken er ivrig i "tjenesten" her i området og. De er vel pålagt å sørge for Høy Inntjening på farts-skatten framover, så de har litt extra å rutte med nå når det skal kjøpes inn en masse nye chip-trimma Blå-lys-BiiimmereBusa Trond wrote:Hvis purken står som stakitt oppover, er det nok smart å spare litt på caol ilaen på Tråsåvika den kvelden.
Buljong og solo er ikke ille det heller
Siden jeg er forhindret fra å være med, så er jeg dypt bekymret for, og ganske sikker på.. at dere får en fin tur uansett en regnskur eller ikkeLordShaft wrote:Essa... Så lenge vi slipper verste vinden og pøsregn hele veien så skal nok jeg klare å bli veldig fornøyd. Det er liksom noe magisk når landet er vått og skyene henger tungt. Blir flotte bilder av sånt![]()
Været er også det eneste vi ikke kan gjøre noe med
Ja, ja Bikeridr -verden er ikke stor.Bikeridr wrote: Du, jeg er jo tross alt født og oppbokst i havgapet til Nordishavet, så de der 12*C ser jeg nesten frem til![]()
Har jo til og med handla inn Biltema X-Moto kjørejakke
JRO wrote:God tur gutter, kos dere på langtur. La oss få noen små oppdateringer hver dag, så vi kan følge med på eventyret deres.![]()
Kjør på og last nedMoffa wrote: Og Dr. Greve: Om det er tillatt så vil jeg gjerne laste ned det du har lagt ned på Dropbox for evt senere bruk.
Håper jeg kunne lese et skikkelig turreferat i etterkant - det blir det nærmeste jeg kommer deltagelse denne gangen![]()
God tur folkens!
Blir det en locatoweb også?Gielas wrote:Da er det straks avgang her i Sandefjord, påstigning venstre side![]()
![]()