Jeg vurderer sterkt og kjøpe en rx 50 racing.(driiit kul) Men mange som sier at disse mopedene skjærer seg lett.. nå har ikke jeg så god greie på dette med skjæring å mekking OSV så derfor spør jeg folk med litt peiling. Rx'en er en 2001 modell har gått 9.400. Den er tatt ploberingene og drevet om og går 110(visstnok). Personen som selger denne vil 13500 for den. Utseende messig er den veldig fin å se på kun noen få skrap her å der men det er jo tross alt 2001 modell. Hva syntes dere? er det sant hva folk sier at de skjærer seg lett? Og hva skjer når den skjærer seg? om det er dyrt å fikse OSV.
Takk for alle svar:)
Har motorhispania rx 50 lett for å skjære seg?
-
- Posts: 5
- Joined: 15 Oct 2005 21:35
Har motorhispania rx 50 lett for å skjære seg?
what's the point living when you can't feel alive?
-
- Posts: 5
- Joined: 15 Oct 2005 21:35
hmm
er jo trossalt en 2001 modell, men må spørre vedkommende hvor lenge siden det er blitt byttet stempel etc, kan godt være han har kjørt lenge med den uten vedlikehold! å da havner alt på deg!
ikke vær redd for å stille spørsmål som kan være avslørende om noe er galt! ikke minst, få en som kan noe om mekking til å bli med å se på sykkelen, å prøve den!
ikke vær redd for å stille spørsmål som kan være avslørende om noe er galt! ikke minst, få en som kan noe om mekking til å bli med å se på sykkelen, å prøve den!
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
For å si det sånn: Den går IKKE i 110, iallefall ikke på en rett strekke uten en orkan i ryggen!
Den har ikke noe lettere for å skjære seg enn andre mopeder (unntak av scootere, som er vanskligere) og er helt grei, men du bør passe på hvilken stand den er i før du kjøper den. Ting koster, og hvis den er gjevnt over slitt, så baller det ofte på seg
Den har ikke noe lettere for å skjære seg enn andre mopeder (unntak av scootere, som er vanskligere) og er helt grei, men du bør passe på hvilken stand den er i før du kjøper den. Ting koster, og hvis den er gjevnt over slitt, så baller det ofte på seg

02 Piaggio ZIP Lilla Metallic <- Herpa veiv
Leovince Touring, 47mm Malossi syl., Malossi Carbon Reeds,
SBS keramiske bremseklosser, Turtallsperre, 17.5 dellorto med #95 dyse, Powerfilter, Hebo vario og reim.
'91 Honda Prelude 2l 16v <- Rådebank
Leovince Touring, 47mm Malossi syl., Malossi Carbon Reeds,
SBS keramiske bremseklosser, Turtallsperre, 17.5 dellorto med #95 dyse, Powerfilter, Hebo vario og reim.
'91 Honda Prelude 2l 16v <- Rådebank
- ChoppersAreGay
- Posts: 23
- Joined: 19 Oct 2005 13:28
-
- Posts: 5
- Joined: 15 Oct 2005 21:35
Takk for alle svar.. jeg kjøpte den og er kjempe fornøyd:D syns den er go å kjøre å går fort... det eneste som var noe å si på den var en liten sprekk i dekslet oppe til høyre. har effektanlegg på å power filter. går 105på slette på speedometeret da..
what's the point living when you can't feel alive?