[youtube][/youtube]
Har inntrykk av det javoodoodoo wrote:Er ikke dette egentlig sånn pokemon go for voksne???
Sent from my iPhone using Tapatalk
LordShaft wrote:Jøss, ute å bruser med fjærene i dag Ole m? [emoji849]
Det er på ingen måte det samme, selv om visse aspekter rundt dette kan sammenlignes! I dag har vi blant annet hatt x antall tulllinger som parkerer rett foran porten på brannstasjonen for her er tydeligvis noe sånn pokemon greier i nærheten!
Slapp av, Skaftern, dette er bare vennlige spark på leggen. Har ikke dratt til med noe høyere spark, ikke ennå.LordShaft wrote:Jøss, ute å bruser med fjærene i dag Ole m? [emoji849]
Haha ja jeg tok meg på ingen måte nær av ditt utsagn [emoji13]ole m. wrote:Slapp av, Skaftern, dette er bare vennlige spark på leggen. Har ikke dratt til med noe høyere spark, ikke ennå.LordShaft wrote:Jøss, ute å bruser med fjærene i dag Ole m? [emoji849]
Ta frem suspen du...LordShaft wrote:Haha ja jeg tok meg på ingen måte nær av ditt utsagn [emoji13]ole m. wrote:Slapp av, Skaftern, dette er bare vennlige spark på leggen. Har ikke dratt til med noe høyere spark, ikke ennå.LordShaft wrote:Jøss, ute å bruser med fjærene i dag Ole m? [emoji849]
Tar på meg legg skinna, å stålsetter meg [emoji23]