He, he - knutk; litt morsomt at gps-lokasjonen på bildene dine viser Silicon Valley

Vi ble avkrevd 260 pr.pers, dvs. 520 for madammen og meg.Bjerknez wrote:Kanonflott refferat![]()
Må man betale for å se utsikten? Hvor mye koster det?
Tro om det er fordi bildene ligger lagra i Photobucket?Bikeridr wrote: .......
He, he - knutk; litt morsomt at gps-lokasjonen på bildene dine viser Silicon Valley
Jasså, har du vært på Nordkapp før da Bjerknes?Bjerknez wrote:Det skjønner jeg godt![]()
Jeg synes det er minst like fint på Vestkapp, i følge Google streetwiew. Å der er det helt gratis, så vidt jeg vet
Les det jeg skriver, så vil du brått få svaret dittLordShaft wrote:Jasså, har du vært på Nordkapp før da Bjerknes?Bjerknez wrote:Det skjønner jeg godt![]()
Jeg synes det er minst like fint på Vestkapp, i følge Google streetwiew. Å der er det helt gratis, så vidt jeg vetSiden du sier det er like fint på Vestkapp? For det er det definitivt ikke
![]()
Uansett, så takker jeg for enda et avsnitt og fantastisk referatJeg har jo nettopp kjørt mange av veiene du har kjørt (omtrent samtidig) så det er utrolig kjekt å lese dine skildringer på områdene
Hvis det er Gode Nordlenninger du beskylder for blodprisene på Nordkapp, så må du sette deg ned og lese deg litt opp på tingenes tilstand. Det er Rica-kjeden som har annektert Nordkapp og som gjør krav på å få stjele penger av turistene, både norske og utenlandske. Rica er som kjent grunnlagt og eid av en svenskeprins (Carl Bernadotte) og en kapitalistgnom fra Holmestrand (Jan Eilef Rivelsrud). Altså søringer og utlendinger som igjen driver utsuging av Nord-Norske ressurser. Ikke bidrar de til noe særlig heller ifølge NRK.Bjerknez wrote:kanskje man burde gjerde inn Stegastein også og kreve penger da?
Synes det er helt på tryne. Jeg mistenker at summen av beløpet går til evt. Annen utbyggelse der som vertfall jeg regelrett driter i. Må da gå ann å kjøre dit for å se utsikten uten å betale. Så får de som vil heller betale dor andre tjenester på stedet.
Synes ikke noe om den praksisen der. Håper ikke nordlenningene har noe innvirkning på den sørlige delen av Norge. For brått må man vel betale en haug med riksdaler for å passere Trollstigen også. Dem har jo bygd ut en del der også. Men DER er det helt gratis.
Grunnleggende uenig!LordShaft wrote:Å turen ut til Nordkapp er verdt både prisen og turen![]()