@Bjerknez - Litt tvetydig hva du mener her... er det så du får en klump i halsen, en tåre i øyekroken og må spille Norge i Rødt Hvitt og Blått i ren begeistring? Eller mener du noe annet?
Haha, ikke så veldig mye jeg mente med den videoen, annet enn at sykkelen hadde glidd rett inn i barnetoget på 17-mai med de fargene og disse haitennene på tanken
Bjerknez wrote:Haha, ikke så veldig mye jeg mente med den videoen, annet enn at sykkelen hadde glidd rett inn i barnetoget på 17-mai med de fargene og disse haitennene på tanken
Ikke hør på Bjerknez, han bruker gaffateip når han skal foliere noe
De tennene var litt stilig. Så bedre ut når man så hele sykkelen.
Bjerknez wrote:Haha, ikke så veldig mye jeg mente med den videoen, annet enn at sykkelen hadde glidd rett inn i barnetoget på 17-mai med de fargene og disse haitennene på tanken
Ikke hør på Bjerknez, han bruker gaffateip når han skal foliere noe
De tennene var litt stilig. Så bedre ut når man så hele sykkelen.
Skal vi vedde?
Alle ender har, når de er kyllinger, en "eggtann".
Dessuten, når det gjelder Donald (og svært mange andre i Andeby), så bare se et lødig utvalg av originale Donald/Disney-filmer og du vil se tenner anmass
@Bjerknez - du mener altså at sånn dekor vil kunne rekruttere nye MC-førere? Men det er jo topp! - både humor og nyrekruttering til MC-miljøet! Attpåtil beskytter det tanken mot slitasje
RuneMC wrote:@Bjerknez - du mener altså at sånn dekor vil kunne rekruttere nye MC-førere? Men det er jo topp! - både humor og nyrekruttering til MC-miljøet! Attpåtil beskytter det tanken mot slitasje