Skal ha sykkelen med inn i stua

Prat om tung MC.
vega

Post by vega »

Kan du da forklare hvorfor jeg,og arbeidskameratene mine, ble kjeppjagd ut fra bygn.297 i Raufossfabrikken? Det var en Lørdag,og vi hadde turnus. Den dagen skulle vi overhale ruller på transportbanen i lakkanlegget. Du vet lagre og kjeder, i kombinasjon med våt bil-lakk,det går tungt etter hvert som avleiringer bygger seg opp. Selvfølgelig var det en tørkesone i dette robotiserte lakkanlegget. Og der var brannslukningen tatt hånd om av et halonanlegg. Midt i andre økta går halonalarmen,og vi følger instruksen i sånne tilfeller; UT AV BYGNINGEN, FORT!
Nå skjedde dette på ettervinteren i 1987,så det er en stund siden. Men halongassen ble av industrivernleder og brannsjefen i dengangen Raufoss Ammunisjonsfabrikker A/S regnet som farlig for mennesker uten røykdykkerutstyr........... Siden den fortrengte luft,og dermed fjernet et av grunnlagene for brann.
Det har vært døds ulykker her til lands på værft/slip der halon anlegget har gått av mens sveising pågikk nede i lasterom (mener det var på 80tallet) å tre stykker gikk ivei da pga kvelning
Do i look like a fucking people person?
HD 1340 softail "custom"
har hørt at passiv røyking er farlig så jeg er sunn å røyker som F...
snoemann

Post by snoemann »

Fordel å legge noe under sykkelen ? Eller er det ikke noen spes. fare for merker/varige flekker/merker hvisjeg ikke gjør det?
@drenalineJunki£

Post by @drenalineJunki£ »

Jeg har sykkelen min i kjellerstua.. ikkeno problem det, har den på midtstøtta med en planke under.. Som sagt så lukter det litt i begynelsen, men det er ike lenge..
83' VF1100 Custom

2005 Xsara Picasso excl 1.6HDI

2008 Touran 2.0 TDI excl

1988 Chevy Blazer S10 4.3

Båt 1: 17 fot Daycruiser

Båt 2: 22 fot's Skibsplast S670 med V8 og DUOprop

U only live ones.... Use it!

Er ingen grunn til å være redd...
Hvis det går galt, så merker du det. Hvor galt det går merker du også.
It only hurts if you survive... And nobody has survived life yet....Do the math....
Post Reply