ATV til arbeid
ATV til arbeid
Hva mener dere er en bra ATV til arbeid?
Jeg mener den må ha 4hjulsdrift, helst med sperre. Lastegrind foran og bak. Gjerne rundt500ccm.
Har sett litt på Polaris, og Yamaha Grizzly.
Hva tror dere om disse, eller er det noen andre som egner seg? Priser?
Jeg mener den må ha 4hjulsdrift, helst med sperre. Lastegrind foran og bak. Gjerne rundt500ccm.
Har sett litt på Polaris, og Yamaha Grizzly.
Hva tror dere om disse, eller er det noen andre som egner seg? Priser?
http://www.atvtrond.no/
Sjekk ut den 750 Brut Forcen han har inne ,han får også inn en god del i slutten av oktober

Sjekk ut den 750 Brut Forcen han har inne ,han får også inn en god del i slutten av oktober

Stefaren min har en Yamaha 350 Bruin. Fin den, holder bra til terrengkjøring og mindre drajobber. Spørs hva du skal bruke den til.
Har vel 21 hester eller noe. Elektronisk skifte mellom 2-4 hjuls drift med knapp på styret. Trinnløst automatgir. Går ca i 75km/t.
Har vel 21 hester eller noe. Elektronisk skifte mellom 2-4 hjuls drift med knapp på styret. Trinnløst automatgir. Går ca i 75km/t.
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Da kan nok den ATV'en jeg nevnte være fin for ditt bruk. God komfort, greit med lasteplass, fin i terrenget, passe rask, godt firehjulsdriftsystem, snorstart hvis elstarten kuker, tilhengerfeste, og er ganske billig i forhold til andre ATV'er.NoName wrote:Selvfølgelig har jeg bruk for den. Har så mye bruk for den at jeg akkurat kan få momsen igjen.. Hente post, se etter jentene (kuene), tur på fjellet, nevnte jeg hente posten?
Godt lys har den også!
Aprilia RS 125 FP