Fersk lapp på Europatur.
-
- MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing
Re: Fersk lapp på Europatur.
ja dette var det virkelig klasse over ja jeg har kost meg igjennom hele serien og er imponert , dette er bedre en mye skvip som blir sendt på kassa om dagen og dette er laget av 1 kar og ikke et helt kamera team
han har det vel kanskje som et lite mål og tjene noen kronasjer også etterhvert skulle man tro så han kan fortsette litt oftere med slikt
men anyways dette skal sees på nytt når pms blir for ille
han har det vel kanskje som et lite mål og tjene noen kronasjer også etterhvert skulle man tro så han kan fortsette litt oftere med slikt
men anyways dette skal sees på nytt når pms blir for ille
Kom for sent på jobb i dag da jeg så i morges at ny video var kommet! Håper han lager flere!
- Spiritofwinter
- MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt - Location: Ørsta
Har sett litt på filmene siste dagene etter å ha sett denne forumtråden. Moro å se turen, å modig gjort å hive seg på en slik tur uten å kunne så mye om verken MC eller kjøring.
Viste litt av ene filmen til fruen i kveld, hun stusset et øyeblikk før hun kjente igjen fyren, viser seg at de er gamle bekjente fra hjembygda.
Viste litt av ene filmen til fruen i kveld, hun stusset et øyeblikk før hun kjente igjen fyren, viser seg at de er gamle bekjente fra hjembygda.
- Gielas
- MC: BMW R 1250 RS
- R 1250 GSA
- R 1200 GSA
- R 1200 GS
- F 800 GS - Location: Sandefjord
Har sett 2:32min foreløpig, gleder meg til resten!ojda wrote:Har den siste tiden fulgt en, enmanns youtube-"expedisjon" med NordAfrika som mål.
En ung kar med sylfærsk mc-lapp på tur igjennom Europa alene, med masse småtabber
og mye usikkerhet.
Men med et pågangsmot det står respekt av
Det hele er veldig "bra" filmet, og er helt klart værdt å spandere litt ledig tid på
Konklusjonen må jo bare bli at: Dette (tur i EU) kan Alle gjøre
https://m.youtube.com/channel/UCF0GkrJjszJvFD72jfQyaiQ
Takk for linken!!
Gielas
- Bikeridr
- Geocache General
- MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken" - Location: Babīte
Plutselig var kontoen hans stengt. Men nå er den tilbake og alle videoene er på plass igjen.
Han fikk aldri noen forklaring på hvorfor kontoen ble stengt..
Han fikk aldri noen forklaring på hvorfor kontoen ble stengt..
- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
har en kjaka her også... med lite "stuff"
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Å dæven denne var bra mekkern.... Det er så utrolig kult påfunn.... Tenk deg hvor sinnsykt mange opplevelser som har stått i kø på en slik tur. For ikke å snakke om hvordan en forandrer synet på livet etter noe slikt, bare hør hva han sier på slutten av filmen.
Hehe, faen fikk frysninger jeg
Hehe, faen fikk frysninger jeg
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
Fantastisk bra
Need to get back on the bike....
Need to get back on the bike....
Da har jeg sett den også. Fy faen han er en tøffing han Verpeide.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- ojda
- Bamsefar
- MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣 - Location: Kristiania
Jammen er jeg imponert over denna, hadde ikke forventet fullføring av prosjektet i det heletatt
Gratulerer med vel igjennomført Bjørnar
Gratulerer med vel igjennomført Bjørnar
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
Jeg er også imponert.
Fyren bare gyver på uten sperrer.
I tillegg har han lagt ned kolossalt mye arbeid i filmingen, og totalt sett var det en fryd å se filmen.
Alt i alt meeeeget oppegående
Fyren bare gyver på uten sperrer.
I tillegg har han lagt ned kolossalt mye arbeid i filmingen, og totalt sett var det en fryd å se filmen.
Alt i alt meeeeget oppegående
Selv de mest garvede her inne når vel ikke den fyren til anklene. Er rett og slett imponert over at han gyver løs på et slikt prosjekt uten den fjerneste anelse på noe som helst, annet en filmingen og redigeringen.
Helt perfekt alt sammen. Redigert på en måte som får frem det ekte, uten at det blir for glorete.
Å alt ble gjennomført med en ganske sliten hjemmelakka traktor, uten noen som helst peiling på og skru. Fyren byttet ikke engang kjedet før han dro! Fantastisk.
Rett og slett den beste reisedokumentaren jeg har sett noensinne.
Helt perfekt alt sammen. Redigert på en måte som får frem det ekte, uten at det blir for glorete.
Å alt ble gjennomført med en ganske sliten hjemmelakka traktor, uten noen som helst peiling på og skru. Fyren byttet ikke engang kjedet før han dro! Fantastisk.
Rett og slett den beste reisedokumentaren jeg har sett noensinne.
Ikke den beste reisedokumentaren jeg har sett, noen sinne, men han skal ha for innsatsen
Ørken ser fett ut
Ørken ser fett ut
- ojda
- Bamsefar
- MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣 - Location: Kristiania
Noe av det som gjør dette så bra er konseptet "Bjørnar gjør ting han absolutt ikke kan
Men han går på regelrett som en liten traktor, å gir seg ikke på tørre møkka
De fleste av oss hadde vel lagt til oss "litt barsk kamuflasje" i samme uselvsikre situasjon, men ikke denna gutten.
Det framstår bare dønn ærlig
Det er nok langt ifra den beste reisedokumentaren jeg heller har sett, men jammen er det blant
en av de mer spesielle og ærlige jeg har sett (på lang tid).
Men han går på regelrett som en liten traktor, å gir seg ikke på tørre møkka
De fleste av oss hadde vel lagt til oss "litt barsk kamuflasje" i samme uselvsikre situasjon, men ikke denna gutten.
Det framstår bare dønn ærlig
Det er nok langt ifra den beste reisedokumentaren jeg heller har sett, men jammen er det blant
en av de mer spesielle og ærlige jeg har sett (på lang tid).
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.