Dine planer for 2017??
Re: Dine planer for 2017??
Jeg har heller ingen spesielle planer ... jeg kjører en tur når det passer. Om jeg har lyst.
Jeg har aldri hatt noen spesiell mc-interesse, men bare glad i å kjøre tur på mc ... av og til.
Meen, har jo en liten plan om en tur et eller annet sted for å se om man treffer på noen kjente ... f.eks doktoren på en vfr på den mulige "hurtigruteturen" Eller en vestlandstur. Eller en tur i østerled
Jeg har aldri hatt noen spesiell mc-interesse, men bare glad i å kjøre tur på mc ... av og til.
Meen, har jo en liten plan om en tur et eller annet sted for å se om man treffer på noen kjente ... f.eks doktoren på en vfr på den mulige "hurtigruteturen" Eller en vestlandstur. Eller en tur i østerled
- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Tar du deg en tur "sydøstlig" så hadde det vært artig også.jhn wrote:Jeg har heller ingen spesielle planer ... jeg kjører en tur når det passer. Om jeg har lyst.
Skulle nok funnet både overnatting og noe å kværulere om...

Men sånn generelt er det litt tidlig å spikre neste sesong-selv om det er noen arrangement jeg sikter meg inn på....

- Palma
- MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod. - Location: Tjura
Planer og planer... Pølsetreffet er et must, pokerrun hos Kanten frister meget, masse turer på skauen før grustreff i øst er obligatorisk. Ellers håper jeg på en god lang og trygg sesong for alle sammen med mange gode opplevelser. Det frister veldig med en lengre tur på et par uker men... Kanskje utforske mer hjemfylket
Sendt herifra!
Sendt herifra!
HPR er vel bankers for i år. Ellers håper jeg på noen helgeturer 

- DrGreve
- Moderator
- MC: Honda VFR800 ABS 2005
Hvis det ikke blir en mer organisert tur alà årets tur så blir det uansett tur på meg og å kjøre innom alle plasser HR er innom er meget mulig. Det kan dog bli noe kluss med å planlegge nå avhengig av om det sykkelkjøp eller ikke.jhn wrote:Jeg har heller ingen spesielle planer ... jeg kjører en tur når det passer. Om jeg har lyst.
Det kan også bli vanskelig å kjøre innom alle plasser HR er innom fordi det blir en lang omvei. Tenker da på Harstad og Finnsnes

Men tur blir det i en eller annen form og jeg kjører gjerne på tur med Jhn

Akkurat nå synes jeg den posten din passer perfekt Olav
Hyggelig å tenke på mulighetene for neste år...
Sykkel: lysten på å bytte litt, men vrient å selge Super Duke. Den er rett og slett for morsom og god å kjøre.Super Duke GT virker som litt mye penger i mellom for noe som er veldig likt. Da blir det budsjettmessige utfordringer om man skal til med sykkel #2.
Til veldig mye av kjøringen jeg gjør (og kunne tenke meg å gjøre) så ville en "John Deere" funket ypperlig, men jeg klarer bare ikke å ta på fotformsko og busserull enda.
Men gøy å tenke på
Turer:
Lindesnes når snøen (sånn omtrent) har gått, det må man prøve å få til.
HPR tar jeg alvorlig, byttet hvilke uker jeg har barna så det ikke skal bli NOE kluss
Jeg er sugen på en europa tur, men det lukter Alaska til sommeren (biltur...). Kombinert med litt sydentur med kidsa så tror jeg nok det må bli en uke på sparket i så fall.
Grustur skal jeg også se om jeg får med, kjører nok Super Duke om ikke budsjettet tåler en morsom grussak
Prehøst: bomma to ganger, prøver igjen i 2017
Vi skal vel få sneket oss en tur over grensa for en pizza i Strømstad også

Hyggelig å tenke på mulighetene for neste år...
Sykkel: lysten på å bytte litt, men vrient å selge Super Duke. Den er rett og slett for morsom og god å kjøre.Super Duke GT virker som litt mye penger i mellom for noe som er veldig likt. Da blir det budsjettmessige utfordringer om man skal til med sykkel #2.

Men gøy å tenke på

Turer:
Lindesnes når snøen (sånn omtrent) har gått, det må man prøve å få til.
HPR tar jeg alvorlig, byttet hvilke uker jeg har barna så det ikke skal bli NOE kluss

Jeg er sugen på en europa tur, men det lukter Alaska til sommeren (biltur...). Kombinert med litt sydentur med kidsa så tror jeg nok det må bli en uke på sparket i så fall.
Grustur skal jeg også se om jeg får med, kjører nok Super Duke om ikke budsjettet tåler en morsom grussak

Prehøst: bomma to ganger, prøver igjen i 2017

Bjerknez wrote:Mine planer for 2017 er foreløpig veldig usikre. MC interessen har vært litt dalende. Kanskje dukker den opp igjen når vårsola dukker opp, men foreløpig har jeg ingen andre planer enn den obligatoriske sommeruten til Molde for å besøke famile etc.
Vi skal vel få sneket oss en tur over grensa for en pizza i Strømstad også

Ja, det jo vært artig, så takker for detmekkern wrote:Tar du deg en tur "sydøstlig" så hadde det vært artig også.jhn wrote:Jeg har heller ingen spesielle planer ... jeg kjører en tur når det passer. Om jeg har lyst.
Skulle nok funnet både overnatting og noe å kværulere om...![]()
Men sånn generelt er det litt tidlig å spikre neste sesong-selv om det er noen arrangement jeg sikter meg inn på....

Med en sånn skulle jeg også vurdert pølsetreffet

@DrGreve, et eller annet sted langs veien treffes vi nok
Legger aldri langsiktige planer, men til sommeren skal jeg prøve å få noen dager oppe i Same-land for å fiske laks.
Og hvis jhn ikke ser det, så skal jeg sette den ut igjen

Europaturen er en selvfølge nå etter et par år med reiselyst. Ikke planlagt ned til nærmeste detalj, men fortsatt noen mnd og finne ut av ting.
Mc bytte er 95% sikkert. Allerde drevet på en stund, men igjen så er det mangel på den perfekte sykkel pluss at lommeboka har litt og si
Mc bytte er 95% sikkert. Allerde drevet på en stund, men igjen så er det mangel på den perfekte sykkel pluss at lommeboka har litt og si

Ikke tenk på det du ... jeg gjør det samme under elgjaktaKliffArne wrote:Legger aldri langsiktige planer, men til sommeren skal jeg prøve å få noen dager oppe i Same-land for å fiske laks.

Det blir nok en Tysklandstur med en liten gjeng på vårparten som har blitt en tradisjon.
Jeg skal også ned til Østerrike og Red Bull Ring for å se på ett MotoGP løp i august. Her reiser jeg foreløpig alene ned, men mulig en eller to henger seg på.
Ellers blir det å nyte milene som de kommer, og kanskje få med seg en trackday eller to hvis det lar seg gjøre.
Jeg skal også ned til Østerrike og Red Bull Ring for å se på ett MotoGP løp i august. Her reiser jeg foreløpig alene ned, men mulig en eller to henger seg på.
Ellers blir det å nyte milene som de kommer, og kanskje få med seg en trackday eller to hvis det lar seg gjøre.

Lindesnes, Pølsetreff, Himmelsprett, HPR og PreHøst ligger i kalenderen.
Håper også på å få til en utenlandstur, kanskje til Alpene.
Om det blir en ny solo-tur eller om det blir sammen med andre er jeg jaggu ikke sikker på, får se om muligheten for en fellestur nedover byr seg.
Om det blir en ny solo-tur eller om det blir sammen med andre er jeg jaggu ikke sikker på, får se om muligheten for en fellestur nedover byr seg.

Vi er jo noen som driver å planlegger i veldig tidlig stadie på ny tur nedover kontinentet [emoji106]Ambro wrote:Lindesnes, Pølsetreff, Himmelsprett, HPR og PreHøst ligger i kalenderen.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
Tur til Isle of Man er bestilt, ferger og hotell i Douglas på Manx Grand Prix 

God turpelsen wrote:Tur til Isle of Man er bestilt, ferger og hotell i Douglas på Manx Grand Prix

Men nå må en vel til Dover siden fergen mellom Esbjerg og Harwich er sluttet å gå. Ellers er jo muligheten der med å sende sykkel i kontainer til Aberdeen og fly dit..