stygge ulykker med alt bare ta denne her men kan da ikke gji seg for det
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Risiko forbundet med MC-livet...
- kvase
- MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 22 mod KTM 690 Adv R 22mod KTM 890 adv R 2025 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/ - Contact:
Re: Risiko forbundet med MC-livet...
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Pst!....
Vi dør alle sammen.....jeg garanterer...
Hvis en skal begynne å vekte alle ting en foretar seg så kommer angsten å tar en selv i senga.....
personlig så setter jeg dog en grense ved å kaste meg utfor stup med en ryggsekk som rekreasjon .......det er ikke mange timene "falltid" før statistikken innhenter deg der...
Vi dør alle sammen.....jeg garanterer...
Hvis en skal begynne å vekte alle ting en foretar seg så kommer angsten å tar en selv i senga.....
personlig så setter jeg dog en grense ved å kaste meg utfor stup med en ryggsekk som rekreasjon .......det er ikke mange timene "falltid" før statistikken innhenter deg der...

- Bikeridr
- Geocache General
- MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken" - Location: Babīte
Nå så jeg på langt nær hele filmen, men bare på de første 5 minuttene der så jeg svært mange "sjåfører" som, hadde jeg vært vitne, ville jeg slått til de slutta å puste "and then some"kvase wrote:stygge ulykker med alt bare ta denne her men kan da ikke gji seg for det

På de første 5 minuttene føler jeg egen feil, spesielt av enkelte fotgjengere er overrepresentert [emoji849] men som sagt før, man har ingen garanti for hva andre gjør eller tenker i trafikken! Å marginene er små når det smeller
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
- Bikeridr
- Geocache General
- MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken" - Location: Babīte
Når man går på "grønn mann" og det kommer en Lada i 117km/t mot rødt og meier ned en hel familie, ja da er det lov å slå jævel'n til Kingdom Come. Samme med han idioten i Niva'en som svinger høyre og kjører over en mann i fotgjengerfeltet for deretter å stikke av. Hadde jeg stått to biler ned i motgående kø (med bil, vel og merke), så hadde jeg ofra fronten min og henta frem samekniven.
Men ja, det var endel fotgjengere også som nok fikk litt mer enn fortjent
Men ja, det var endel fotgjengere også som nok fikk litt mer enn fortjent
- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Hvis en bruker hue og tar det litt med ro går det som regel bra... ofte slipper man unna med livet selv ved ganske "ville stunt" også..
men garantier finnes ingen steder-heller ikke i trafikken..
[youtube][/youtube]
"Liker" å ta en runde og se litt på sånne filmer før sesongstart, så jeg kan minne meg selv på at en ikke skal bli for "tøff" og at det er mange "idioter" der ute...
men garantier finnes ingen steder-heller ikke i trafikken..
[youtube][/youtube]
"Liker" å ta en runde og se litt på sånne filmer før sesongstart, så jeg kan minne meg selv på at en ikke skal bli for "tøff" og at det er mange "idioter" der ute...
Mitt svar på tråden: etter at søstera mi døde av kreft i våres så kjøpte jeg meg MC igjen. Hun hadde før dette vært plaget ms i flere år. Livet er for kort til å gå rundt å engste seg. Før man vet ordet av det kan man bli veldig syk eller noen i nærfamilien slik at livet sette på pause. Jeg vil heller bli sittende å tenke på det jeg fikk opplevd i livet mitt fremfor å angre på det jeg ikke gjorde. MC er nettopp én av disse tingene. Ja, det er farlig men det er absolutt verdt det
-
- MC: Overgang A2 - A 10.05.18 - Da skal det bli to-hjuling igjen
Er enig i det du skriver her ja! Har mistet veldig mye familie de siste årene, grunnet sykdom... Så en ting er sikkert; Lev mens en kan!Hal73 wrote:Mitt svar på tråden: etter at søstera mi døde av kreft i våres så kjøpte jeg meg MC igjen. Hun hadde før dette vært plaget ms i flere år. Livet er for kort til å gå rundt å engste seg. Før man vet ordet av det kan man bli veldig syk eller noen i nærfamilien slik at livet sette på pause. Jeg vil heller bli sittende å tenke på det jeg fikk opplevd i livet mitt fremfor å angre på det jeg ikke gjorde. MC er nettopp én av disse tingene. Ja, det er farlig men det er absolutt verdt det

"Four wheels moves your body, two wheels moves your soul!"
Har akkurat samme tankesett som degHal73 wrote:Mitt svar på tråden: etter at søstera mi døde av kreft i våres så kjøpte jeg meg MC igjen. Hun hadde før dette vært plaget ms i flere år. Livet er for kort til å gå rundt å engste seg. Før man vet ordet av det kan man bli veldig syk eller noen i nærfamilien slik at livet sette på pause. Jeg vil heller bli sittende å tenke på det jeg fikk opplevd i livet mitt fremfor å angre på det jeg ikke gjorde. MC er nettopp én av disse tingene. Ja, det er farlig men det er absolutt verdt det

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube