Nå vet jeg ikke om du er seriøs, men et turbo prosjekt på en slik sykkel ville blitt dyrt, vanskelig, og du ville fått lite effekt og mye slitasje..Æ'ndalitten wrote:4-takt er jo ikke de billigste å trimme nei, men med en turbo, større sylinder, powerfilter, effektanlegg/rake rør, omdreving, lystgassanlegg og en liten japse som sjåfør... der har du en liten djevel..
Honda CBR 125.. meninger og muligheter!
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
-
- Posts: 1209
- Joined: 25 Apr 2005 23:24
- Location: Æ'ndal
;p
på speedoe ja;-p
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
ducati med cagiva skilter og vognkort jarc-marcus wrote:La oss si du durer rundt på ducatien til faren din. Så blir du stoppa og må på visning. Så kommer du med kompisen din sin Cagiva Mito


[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
-
- Posts: 1209
- Joined: 25 Apr 2005 23:24
- Location: Æ'ndal
Re: ;p
Toppfart på speedo er 150km\t; men det da har man ikke noe mer turtall å gå på.NeoN wrote:på speedoe ja;-p
Kverulant!Doffen wrote:Hvorfor må du på visning? de ser jo med en gang at det ikke er en 125 i vognkortet...rc-marcus wrote:La oss si du durer rundt på ducatien til faren din. Så blir du stoppa og må på visning. Så kommer du med kompisen din sin Cagiva Mito
Håper du skjønte at det var dødsseriøst...