Busa Trond wrote:Alt på bordet der er for vegetarianere
Ahaa, drrfor det er så rar fasong på tannbørsten.
Den tannkremen har æ heller ikke sett før
Busa Trond wrote:Alt på bordet der er for vegetarianere
Bare hyggeligLordShaft wrote: Jeg gleder meg veldig til å smake på denne i kveld[emoji106] takk moffa
Kjøpt deg scooter?LordShaft wrote:Du snakker om å treffe blink! Der kom faen meg snøen i år også [emoji1319] der er en liten Lord desibel som er over gjennomsnittet fornøyd med at nissen kom med snø til han [emoji23]
Nei, litt mer sofa og tegnefilmer før man må hive seg over ribben [emoji1360][emoji1376]
Bynte å lese og tenkte et mikrosekund du ville komme med siste del av sommerens rundtur, men, neida!!LordShaft wrote:I dag blir det siste kronen på verket før vi endelig kan skru på julen for fullt!
Ja, om huset er fult er det slemt, da skal ikke jeg plage deg...LordShaft wrote:Joda, den er påbegynt, men pga fult hus i julen, blir det litt oppstykket skriving! Men siste del skal ut før nyttår [emoji85]
Synes du bytter stasjon i ett. Er dette vanlig praksis?LordShaft wrote: Jeg bytter stasjon på neste vakt, så da får jeg spikret årets ferie og sett hvordan kalenderen ser ut i forhold til å være med på mest mulig av aktiviteten som blir arrangert her inne
Aner vi et Ardeidsmiljø-problem herhakhap wrote:Synes du bytter stasjon i ett. Er dette vanlig praksis?LordShaft wrote: Jeg bytter stasjon på neste vakt, så da får jeg spikret årets ferie og sett hvordan kalenderen ser ut i forhold til å være med på mest mulig av aktiviteten som blir arrangert her inne