140CBR Xeno wrote:rc-marcus... hvilken dimm er det på bildet??
Honda CBR 125.. meninger og muligheter!
Re: Honda CBR 125.. meninger og muligheter!
Så sant så santTrulso wrote:sier han med gprNeoN wrote: jeg synes honda kunne gjort sykkelen 10000 kr dyrere og satt på litt mer eksklusive komponenter!*mobb*mobb*

CBR er mye mere eksklusiv enn gpr.
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
-
- Posts: 1209
- Joined: 25 Apr 2005 23:24
- Location: Æ'ndal
cbren har også jevnt drag imotsetning til mange andre lettmcer 

[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
Slutt å diz CBR, det er en utrolig prakrisk sykkel. Kjøpe den ikke for verken å trimme den så jeg kan tryne i 160 eller noe, men så jeg kan komme meg fra A-Å, det går greit siden den er så knipen på bensinen... lyden er også digg... det skal ikke være : BROOOOOOOOOOOM!!!!!, det må være ukomfortabelt i lengere sikt.. CBR <3 

står i signaturen din at du har nsr så det må du da vite selvExtra wrote:Sånn sett er CBRen sikkert fin.. 4-takterne er jo økonomiske!
Men er det sant at NSRen er vanskelig å lene ned i en sving?..

[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
Nei det er ikke sant. NSR er fin i svinger den. Riktignok er den litt vag, når den presses hardt i en sving... har prøvd det selv...Extra wrote:Sånn sett er CBRen sikkert fin.. 4-takterne er jo økonomiske!
Men er det sant at NSRen er vanskelig å lene ned i en sving?..
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter