Har sendt inn en permsøknad ja, men tvilsomt at de godkjenner den, da det er "bare" en MC-turLordShaft wrote:Kjedelig... Går det ikke an å søke om fri fra forcen? når det er spesielle arrangement som krever deltagelse?Mener å huske vi hadde et par slike "fripass" når jeg var inne. Jeg hadde hvertfall satt himmel og jord i bevegelse for å fått fri den helgen
Det som har skjedd er at de deler det i tre forskjellige typer perm. A, som innebærer alvorlige skader eller dødsfall i nær familie. B, som er mindre alvorlige ting i nær familie, f.eks dåp. Og C, som er "velferdsperm". Det går på slike ting som konserter, politiske møter, ferie og slikt. Det som har skjedd i senere tid er at de skal ha bekreftelse på ting, type om noen har gått bort så vil de faktisk kreve dokumentasjon på at du skal i en begravelse, og ikke bare slenger inn en søknad for å få ei uke friLordShaft wrote:Satan du er lite kreativ.... Du må jo skrive på noe mer enn en mctur da din klovn![]()
Hva vet forcen om du må i en barnedåp, begravelse, bryllup
![]()
Hva skjer med ungdommen i dag? Har vi ikke latt kunstene gå i arv?
Rart at min tjenesteuttalelse ikke var dårlig daJK95 wrote:Hvis du sier det såJeg gidder uansett ikke ødelegge tjenesteuttalelsen min, som faktisk er det eneste nyttige jeg får med meg videre som kan hjelpe innen jobbsøking, på en mc-tur, til tross for at det er noe så fantastisk som HPR
Har andre klart å få fri for konserter, eller for å gå Birken, burde nesten jeg også få innvilget permen min
![]()
Så får du heller være så oppgitt som du bare vil over dagens dumme og ukreative ungdom
Meget bra at noen tar ansvarToven wrote:Kontaktet min faste nødhjelp Gislefoss. Han kunne med glede melde om strålende sol og varme, reservert til HPR. Litt utypisk vær for vestlandet sa han, men siden det kom beboere fra solkysten ble det ordnede forhold![]()