JRO wrote:Ja, ja Ojda la merke til at du hadde Multistradaen som en av tre du anbefalte han å prøvekjøre.ojda wrote:Jeg prøvde Multistrada leenge før deg, altså kjenner jeg den bedre![]()
![]()
Du visste jo ikke engang at en Ducati skulle være Rød![]()
Bortsett fra det har jeg ikke så gæli mye negativt å si om den jeg![]()
Å når jeg tenker meg om, har jeg vel ikke sakt så mye om Multistradaen her bortsett
ifra at den bør være en av de tre man ser på om man ønsker en (allroader) med litt extra krutt. Så det såMen det var kommentaren om at du følte at du hang over styret var den jeg kommenterte. Forsøkte bare å være litt morsom på din bekostning,
men det fikk jeg igjen med god margin skjønte jeg.
![]()
Alt dette går jo på personlige preferanser, men jeg kan fortelle at de slett ikke uoverveide poeng jeg lar styre mine handlinger i sykkelvei.
Bare det å måtte ta øynene fra veien for å få sjikkelig overblikk over instrumenter og gps er viktig for ojda, dette er helt fantastisk på både GSA og Tiger og tildels også 1000xr, ikke så mye på Multi.
Men vi snakker jo ikke om hva som er rett eller galt, kun om hva jeg liker

Kardang har også vært vesentlig for meg, men hvem vet neste gang

Det blir såpas seriøst at det vel er på sin plass å påpeke at jeg ikke føler meg støtt over litt småskubbing, men samtidig føler jeg litt for å få fram hva, hvis og hvorfor

Jeg må også passe veldig godt på hva jeg sier, for det er vel ikke veldig mye lenger enn to drøye dekkskift til neste