Da er det meste av utstyr på plass, mangler bare camping stolen! Spørs om jeg ikke må planlegge meg en lengre tur i marka når jeg kommer hjem fra Italia [emoji6]
Ja, skal ned å ha en uke med familienTrondgv wrote:Italia uten sykkel?
Merkelig at det ble avvistLordShaft wrote:Ja, skal ned å ha en uke med familienTrondgv wrote:Italia uten sykkel?Jeg foreslo at jeg kunne kjøre sykkel ned i forkant, det ble avvist
![]()
Føler dette er en passende voggevise i kveldLordShaft wrote:, men jeg får heller bite tenna sammen å tåle en uke i sydligere strøk med bare familien![]()
![]()
Takk
Denne så kurant ut. Har du prøvd den, kostbar?LordShaft wrote:Se der ja! Var endelig Moonwalkeren i hus også[emoji1319][emoji1319]
Da er det meste av utstyr på plass, mangler bare camping stolen! Spørs om jeg ikke må planlegge meg en lengre tur i marka når jeg kommer hjem fra Italia [emoji6]
Denne så kurant ut. Har du prøvd den, kostbar?LordShaft wrote:Se der ja! Var endelig Moonwalkeren i hus også[emoji1319][emoji1319]
Olepeder wrote: Denne så kurant ut. Har du prøvd den, kostbar?
Som Ojda skriver, Den er veldig solid, den tar godt store og små panner. Den har forvarmer (kan brukes på vinter) utrolig god gasskontroll. Aldri klart å kjøre med så lav varme på noen gassbrenner førojda wrote:Sødig som fjell, solid med en nøyaktig ventil![]()
Forvarme![]()
(Det var min som fikk han til å bestille)
Veiledende 1000,-
[emoji38] [emoji38]