Ideen spant videre i det jeg kom i prat med noen Tyskere i Italia denne uken. Når de fikk høre at jeg var fra Norge, kunne de ikke vente med å fortelle hvor store planer de hadde om å besøke det vakre landet vårt.
Inne på Myrouteapp kan man jo se rutene til de man har som venner. Å når jeg ser de jeg har som venner (utlendinger) plotter ruter gjennom Norge, ja da plotter de som regel raskeste vei med et stopp på de største turistfellene.
Da spant hodet videre på muligens noe guiding greier. At jeg tilbyr meg å lage ruter, anbefale ruter og kanskje er med på deler av turen om det er ønskelig.
Jeg var jo på camping i italia (campingvogn/hytte) på en slik stor caravan park. Dette var jo helt genialt, men jeg tar meg i å lete jævlig hver gang jeg er på butikken etter hva som er normalt smør? hva er normal melk? hva er ditt og hva er datt

Jeg har prøvd å søke litt om dette allerede eksisterer i Norge, men med lite hell. Er vi for dårlig å markedsføre oss? Blir sidene for sjeldent oppdatert? Den eneste gode siden jeg har kommet over er Fidel sin. https://ridenorway.com
Jeg får stadig forespørsler fra kjente og venner av bekjente om jeg kan stille som sjåfør på diverse utdrikningslag, burdager osv. Så det er jo ikke umulig at det kan være et lite marked for dette i Norge også. Det er jævlig mange motorsyklister her i Norge som ikke har sett annet enn sin egen by/tessted

Jeg bare lufter hodet litt, deler litt ideer og om dette er noe som kunne blitt noe suksess? Nei, målet er ikke å tjene penger på dette! Målet er å dele, skape relasjoner og ha det gøy