Men får ikke til å linke inn bildene. Kan noen klare å gi meg et tips på hva jeg gjør galt. Ingen av linkene jeg kan kopiere derfra gir noe bilde.
Får ikke til flickr
Får ikke til flickr
Prøver å oppdatere tur bloggen min fra I sommer og siden det er problemer med photobucket så tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på Flickr.
Men får ikke til å linke inn bildene. Kan noen klare å gi meg et tips på hva jeg gjør galt. Ingen av linkene jeg kan kopiere derfra gir noe bilde.

Re: Får ikke til flickr
Når du er inne på selve bildet, å ser det på photopage, trykker du på den pilen nede til høyre i bildet! Der får du flere share alternativer, du skal velge siste fanen som heter bbcode! Kopier den strengen som ligger der å lim den inn her! Vipps
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
Hmm trodde jeg hadde prøvd det. Får prøve igjen når jeg er hjemme fra jobb.
Evt litt mer knotete metode, men med direkte linking til bildet:
Vær logget inn (du kan bare bruke metoden på dine egne bilder)
Se på aktuelt bilde i Flickr's enkeltvisning av bilde.
Trykk på nedlastingspilen nede til høyre og velg View all sizes
Klikk f.eks. på Original
Høyreklikk på selve bildet og Copy image address
I forumet her trykk Img knappen og ctrl-v linken (som er direkte link med .jpg på slutten)
Dette tar litt tid når du i tillegg skal skrive litt tekst for hvert bilde, så for å ikke gå i auto-logout-fella (der innlegget du forfatter forsvinner), velg Forhåndsvis på innlegget du forfatter med jevne mellomrom.
Vær logget inn (du kan bare bruke metoden på dine egne bilder)
Se på aktuelt bilde i Flickr's enkeltvisning av bilde.
Trykk på nedlastingspilen nede til høyre og velg View all sizes
Klikk f.eks. på Original
Høyreklikk på selve bildet og Copy image address
I forumet her trykk Img knappen og ctrl-v linken (som er direkte link med .jpg på slutten)
Dette tar litt tid når du i tillegg skal skrive litt tekst for hvert bilde, så for å ikke gå i auto-logout-fella (der innlegget du forfatter forsvinner), velg Forhåndsvis på innlegget du forfatter med jevne mellomrom.