JK95 wrote:
Alpene var ikke oppskrytt?

Farer bergenseren med løgn?!
Snikkeren wrote:[
Det tror jeg ingenting på. For jeg har lest at alpene er oppskrytt.
Det er oppskrytt ja..Må bare prøve å overbevise meg selv om at det ikke var oppskrytt
ojda wrote:Pust lettet ut, å vær glad du fikk sykkelen hel med deg hjem
Det er ikke alle som fikk det

De eter motorsykler de veiene der nede i mellomeuropa
Velkommen hjem, og kjekt å høre det ga mersmak

Puste lettet ut? Det er BMW jeg kjører, ikke noe Land Rover..

Tror rett og slett at de engelske syklene er allergiske mot alpene jeg.
Nå må jeg jo innrømme at BMWen var ikke heeelt i orden den heller, måtte kjøpe meg olje på turen nedover..

Var nemlig tom for KJEDEOLJE, motorolja var det såvidt forsvunnet noe som helst av og kjedet var helt og pent
Men når jeg kjøpte denne olja var det jo egentlig for å bytte slange som viste seg å lekke, her fant de også ødelagte hjullagre, ødelagt nav og skjeiv felg også. Syntes først det var merkelig at hjullagrene var ødelagt for en tredje gang, viste seg at det navet er dårlig, tipper det er jeg som har brukt for mye varme. Mekanikeren fikk ordna det "sånn ca" med å slå med en slegge rundt og vi fikk prest lagrene skikkelig på plass, det funka hele turen.

Felgen fant vi ut at var skjeiv da han skulle avbalansere dekket. Merkelig at jeg ikke har merka det før egentlig, for det rister litt bakpå der ja..Har fått tak i felg og spiler gratis, nav skal vi bli enige om en pris på. Brukt, men helt i orden. Eneste jeg betaler her er for navet som må sandblåses og lakkeres samt frakt.
Uansett så får Motorsyklisten avd Kristiansand 5/5 poeng av meg, de kan service.