Panikk? Førerfeil? Hva kan vi lære?
Re: Panikk? Førerfeil? Hva kan vi lære?
Skal ikke kommentere kjøringen til noen av de, men gyrofestet gopro... Det er kult det 

Meget kultTommas wrote:Skal ikke kommentere kjøringen til noen av de, men gyrofestet gopro... Det er kult det

Og grad måler. Stilig. Ikke helt imponert over linjene da..
[youtube][/youtube]
Tror noen må bytte undertøy..
Tror noen må bytte undertøy..
Han hadde vel over 140km/t når han slapp gassen
Flaks så det holder, men godt gjort å ikke ende i asfalten også.
Kommentarfeltet var bra som vanlig

Kommentarfeltet var bra som vanlig

Peter Riis
You don't think you're going waaaay too fast for the road conditions?
A gap tooth grin
obviously I do now lol
Last edited by Tommas on 31 Aug 2017 14:47, edited 1 time in total.
Brukt opp årets kvote han der jaTommas wrote:Han hadde vel over 140km/t når han slapp gassen![]()

Rimelig høy hastighet på sånna veier ja

- Bikeridr
- Geocache General
- MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken" - Location: Babīte
Var nok et rimelig godt innhogg i flakskvoten det der, ja. Tror kanskje at det ikke holder å skifte undertøy, men kjøredress også.. 

Hva skal vektlegges og prioriteres, kjøreteknikk øvelser eller praktisk trafikkerfaring opparbeidet over mange år?
Ja takk, begge deler.
Praktisk trafikkerfaring hjelper deg til å unngå krevende situasjoner. Teknikk og kjøre-øvelser hjelper deg dersom krevende situasjon allikevel har oppstått
Ja takk, begge deler.
Praktisk trafikkerfaring hjelper deg til å unngå krevende situasjoner. Teknikk og kjøre-øvelser hjelper deg dersom krevende situasjon allikevel har oppstått
- Bikeridr
- Geocache General
Jeg vet ikke hvor du vil hen med dine betraktninger. *Men*, han/hun motorsyklisten i videoen der, med den idiotfarta på de veiene der, fortjente *nesten* å havne i svingskiva på vogntoget. (Jadda, vet hva jeg kommenterte tidligere).knutk wrote:Hva skal vektlegges og prioriteres, kjøreteknikk øvelser eller praktisk trafikkerfaring opparbeidet over mange år?
Ja takk, begge deler.
Veldig greit at det gikk bra (ref. tidligere post), men her bør kamikazepiloten gå veldig mange runder med seg selv over kjøringen sin.
Mine betraktninger var ment myntet på diskusjonen rundt hvilken egenskaper som ble vurdert høyest, kjøreteknisk øvelser eller lang erfaring.Bikeridr wrote:Jeg vet ikke hvor du vil hen med dine betraktninger. *Men*, han/hun motorsyklisten i videoen der, med den idiotfarta på de veiene der, fortjente *nesten* å havne i svingskiva på vogntoget. (Jadda, vet hva jeg kommenterte tidligere).knutk wrote:Hva skal vektlegges og prioriteres, kjøreteknikk øvelser eller praktisk trafikkerfaring opparbeidet over mange år?
Ja takk, begge deler.
Veldig greit at det gikk bra (ref. tidligere post), men her bør kamikazepiloten gå veldig mange runder med seg selv over kjøringen sin.
Fyren i videoen scoret lavt på lærdom fra lang erfaring, men scoret greit på kjøreteknikk når elendigheta først var et faktum.
- Bikeridr
- Geocache General
Der er vi enigeknutk wrote:Mine betraktninger var ment myntet på diskusjonen rundt hvilken egenskaper som ble vurdert høyest, kjøreteknisk øvelser eller lang erfaring.Bikeridr wrote:Jeg vet ikke hvor du vil hen med dine betraktninger. *Men*, han/hun motorsyklisten i videoen der, med den idiotfarta på de veiene der, fortjente *nesten* å havne i svingskiva på vogntoget. (Jadda, vet hva jeg kommenterte tidligere).knutk wrote:Hva skal vektlegges og prioriteres, kjøreteknikk øvelser eller praktisk trafikkerfaring opparbeidet over mange år?
Ja takk, begge deler.
Fyren i videoen scoret lavt på lærdom fra lang erfaring, men scoret greit på kjøreteknikk når elendigheta først var et faktum.