[youtube][/youtube]
Denne!!!kvase wrote:Tja ca 103 HK 180 kg
KTM 790 2 sylindre Twin ?
[youtube][/[youtube][/youtube]youtube]
Men mere fart i presentasjon av KTM saken her
Bokstavelig talt en møkka-sykkelkvase wrote:Tja ca 103 HK 180 kg
Ka slags grunnlag kan du gi på grunnlag av den uttalelsen -knutk wrote:Bokstavelig talt en møkka-sykkelkvase wrote:Tja ca 103 HK 180 kg
![]()
![]()
knutk wrote: Bokstavelig talt en møkka-sykkel![]()
Sykkelen er møkkete på utstilling, ikke mer enn detkvase wrote: Ka slags grunnlag kan du gi på grunnlag av den uttalelsen -![]()
Jepp. tshansen "tog han".tshansen wrote:knutk wrote: Bokstavelig talt en møkka-sykkel
Sykkelen er møkkete på utstilling, ikke mer enn detkvase wrote: Ka slags grunnlag kan du gi på grunnlag av den uttalelsen -![]()
Jeg var også spent helt til jeg så vekta på den. Det går rykter om at KTMen ender på 180kg tørr. Vis det stemmer, så blir nok det en populær sykkel.knutk wrote:Jepp. tshansen "tog han".tshansen wrote:knutk wrote: Bokstavelig talt en møkka-sykkel
Det gjenstår å se reelle data for en modell som er klar til levering. Men om KTM presenterer en gateferdig og greit utstyrt sykkel på under 200 kg så har de gode kort i ermet.
Kikka på video på BMW'n, og den ser lekker ut.
Åpna en fil som presenterte tekniske spesifikasjoner. De så også greie ut, helt til siste par linjer.
Tankvolum 15L, vekt 228 kg. WTF? Det er 10 kg mindre enn 1200GS.
Får vente og se til de havner på veien, men første tanken som slo meg var "Bundestank med peanøtt blære", og vil-ha følelsen min forsvant som dugg for solen.
Den avbildete prototypen er relativt naken, så når man henger på det "nødvendige" for å sette den i salg blir det vel noen kg til, men fortsatt mye mindre enn den nye BMW'n.Trondgv wrote:Jeg var også spent helt til jeg så vekta på den. Det går rykter om at KTMen ender på 180kg tørr. Vis det stemmer, så blir nok det en populær sykkel.