eneste er jo at du må demontere hele skitten på høyre side inklusive clutch....
NYE deler tror jeg du skal slite med å få tak i...


Da er dritten på høyre side demontertmekkern wrote:Så fint du fant en feil..Kontrollmål delene en gang til etter demontering og sjekk da kablingen nøye. Prøv også å varme opp den triggercoilen litt og se om den endrer seg.80-90grader.
eneste er jo at du må demontere hele skitten på høyre side inklusive clutch....
NYE deler tror jeg du skal slite med å få tak i...![]()
Hei, og takk for all hjelpa,,ja jeg skal sjekke ledningene som ligger inne i motoren der på siden,og varme opp giverne og se ,skal se om jeg får gjort dette i morgenmekkern wrote:Du sa at den begynte å tenne når den hadde gått litt(motor litt varme) bare for å se om den endrer seg-vertifisere faktisk feil?
du kan også følge ledningene og sjekke om det er brudd i de-Teste med å ohme rett på giverne. er det bare kablinga er jo det billigst.
Når jeg varmer pulsgeneratorene , så skjer det ingenting på den ene ,men den andre stiger litt høyere etter kor varm den blirJarlee wrote:Hei.jeg målte puls generator på framsylinder målte o Ohm og 405ohm på den andre, så jeg er optimist at feilen er funnet.må bare se om jeg kan få tak på dette, helst nytt( jeg har en us mod)mekkern wrote:mulig det er en annen type på 86-87, men tror dette varierer hvor de er levert.
Ville i det minste sjekket skikkelig før du kjøper en "ny"...
ser de ligger på 1600++++ for brukte..