Følgende er endret/skiftet:
Endret til triumph 2:1 arrow exhaust, powercommander, singelsadel, «rompeminimerer» med miniblinkers bak, miniblinker framme, nye innfestningsbraketter til hovedlykten, tenningslåsen flyttet fra hovedlyktside (hvorfor i alle dager satt triumph den der?!?) til høyre side av ramme i egen brakett, nytt bittelitt lavere styre), og så mye annet småtteri som clutch- og bremsehendler, sexy bremsevedkebeholder, chainguard, fjernet passasjer-pegs, mindre speil, etc
Så mitt spørsmål: hvor mye av dette legger vegvesenet seg borti? Har fått med alt av original-deler men vil ikke endre mer enn jeg må før timen på biltilsynet.
I papirene jeg fikk med sykkelen så er det blandt annet et «godkjenningsbevis» for eksos-anlegget. Er dette godt nok for vegvesenet slik at jeg ikke trenger å skifte dette men kan få det slik i vognkortet?

Powercommanderen må jeg vel fjerne men det er fort gjort, plug and play såvidt jeg har skjønt det.
Sykkelen ble «kontrollbesiktiget» uten problem i sverige dagen før jeg hentet den, men det spiller vel ingen rolle for det norske myndigheter?
Legger ut flere bilder i ettermiddag...
Sent from my iPhone using Tapatalk