Da bare blir det sånn da

Ikke noe bedre å snike i godsakeneojda wrote:Videoklipping hører vinteren til, men litt må man da få lov til å plukke i honingkrukka![]()
TakkerPål wrote:Fyttigrisen så fantastisk lesninghar storkost meg her en god halvtime med en pils og dette stoffet. Ble rett å slett litt trist når det var ferdig. Jeg vil ha en oppfølger og aller helst en trilogi
problemet med disse gode referatene er at en legger på så mange ting på sin egen "to do list" og her var det mye å ta av.
Meget bra skildringer og bilder
Jeg får en liten anelse av at det er en kar her som er blitt avhengig av u-svinger
Jarle lå forran ca 80% av turen, å da skal det utrolig mye til at man ikke gjør en og annen feilmanøverojda wrote:Jarle la på dekker med U-profil før han forlot Norge 17/6![]()
Da bare blir det sånn da
Det var bare en "smaksprøve"ashland wrote:Den mest frustrerende omkjøringen var vel Hamburg på returen, med regn og absolutt alt av de veiene vi skulle bruke ut av byen stengt pga veiarbeid![]()
![]()
Enn kan bortforklare og legge skylden på mye. Bøyer meg uansett i støvet for mine co-drivers tolmodighet når jeg var på mitt beste med jojo kjøring og kreative manøvreringer
Prioritering min kjære Hansen, prioriteringtshansen wrote:Jeg har prøvd å få lest dette referatet to ganger nå, men blir stadig avbrutt av alarm.