Hadde jeg bare fått en sms så...
Trøst deg med at jeg mottok i forrige uke hentelapp på dekk jeg hentet for en mnd siden, som ble bestilt 16. AprilToven wrote:
Hadde jeg bare fått en sms så...
Palma wrote:etter at dekket mitt har vært rundt omkring i landet på diverse terminaler etter det kom til landet for en stund siden ankom det faktisk i dag. OG, etter å ha mailet med dekkånnlain med store bokstaver fikk jeg og hele 5% raaaabatt ! Aldri mer ånlainkjøp av dekk!Fikk forresten lagt om både frem og bakhjul på Kongsvinger i dag. Det måtte jeg betale hele KR 162,50 for. Så jeg kommer helt klart til å kjøpe meg utstyr for å gjøre dette selv
Jepp, de funker konge på asfalt og gode nok på grus også. Det var disse jeg brukte når vi var på tur i fjor, så det skal ikke stå på veigrepet. Jeg er også fornøyd med Pirelli Scorpion Rally STR, de bråker litt mer og er ikke like stabile i høy fart. Men på asfalt har jeg ikke merka store forskjellen fra TKC70.freddy123 wrote:Skal ha nye dekk på ktmn og lurte på tkc70, jeg kjører jo hovedsaklig mest på asfalt, men lysten til å prøve mere grusveier er kommet også.
Er dette et greit allround dekk?
Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
Jeg mener at tkc70 er det beste allround dekket man får til Adv sykler i dag! Fantastisk grep på tørr og våt asfalt, godt grep og gir godt med tillit på grus! Levetiden er god også!freddy123 wrote:Skal ha nye dekk på ktmn og lurte på tkc70, jeg kjører jo hovedsaklig mest på asfalt, men lysten til å prøve mere grusveier er kommet også.
TKC70 er et sabla bra dekk, ikke rart at lagrene var tomme i sommer. Og at gruslysten kommer lover godt. Da vet du hva du har å gjøre siste helga i augustfreddy123 wrote:Skal ha nye dekk på ktmn og lurte på tkc70, jeg kjører jo hovedsaklig mest på asfalt, men lysten til å prøve mere grusveier er kommet også.